badkläder för gravida
Var finns det??
Var finns det??
Jag köpte på HM men de va ju under säsongen men dom borde ha nu med.
Jag hittade en baddräkt på Lindex. Visserligen rätt så ful enligt mig, men fullt funktionsduglig
dom är så onödigt dyra ju.. köp en vanlig bikini :p
köpte ett badlinne på hm för gravida och hade m in vanlig bekini shorts under magen :) badräkt så fuuula
Har vanligen 40/42 men fyndade för 99:- en vanlig baddräkt på Stadium i strlk 46.Passar bra med viktuppgång + v21 mage.
Måste bara vara lite OT och berätta att jag inte var snygg i min Speedo baddräkt i strlk 40...hmrmmrmmm tuttarna va f-n i armhålan!!! Vilket tält som helt blev ju en förbättring.
Jag köpte en tankini på Kappahl för några veckor sedan.
eller så kan man köpa en vanlig bikini... en underdel med snöre i sidorna kanske så kan man bli hur tjock man vill....och även kunna ha det till baby sim sen...när man förhoppningsvis är mindre tjock...
jag köpte iallafall en på rea en puma...på intersport....med snöre i trosorna...perfekt...
finns gravidbaddräkt på hm året om. helt ok men lite lite plats för de numera stora brösten!
jag hade tur...i sommras när vi skulle till lalandia..så rea dom ut på babyland för 99 kr. Kolla där för de har kanske kvar i gömmerna.
Finns även på www.4mom.se såg jag när jag kikade runt där, både baddräkt och bikini har jag för mig, lite osäker dock på bikin men tvärsäker på att de hade baddräkt.
Oki tack för era svar=) Ska ta mig i väg til staden nu o se om jag hittar något i dag (gjorde inte det i går =P) Får hoppas på att jag hittar något man vill ju inte bada naken, börjar på gravidvattengympa i dag !!
Jag köpte en vanlig bikini i hotpantsmodell på Lindex där de har stora storlekar (för det mesta). Går på vattengympa och ungefär hälften har baddräkt och hälften bikini. Roligt att slippa den svarta standardmammabaddräkten. Min bikini är blommig och piffig
Blev en bikini fråbn lindex, den satt skit bra och det brukar dom inte göra, jätte bra stöd för brösten o allt =)