• jolisa

hur tar man bort yahoo mailen vill inte ha den kvar

Jag vill inte ha kvar min mail på yahoo, hur får jag bort den????
    FORT!!!!!

• Svar på tråden hur tar man bort yahoo mailen vill inte ha den kvar
  • flipperkulan

Skiter i att använda den så försvinner den efter en viss tid när du inte loggar in..

• jolisa

nä men inte på yahoo, har en som går in på min mail, vill ju inte det så jag vill ta bort den fort som faaaan

• flipperkulan
    jolisa skrev 2007-10-05 10:51:40 följande:
    nä men inte på yahoo, har en som går in på min mail, vill ju inte det så jag vill ta bort den fort som faaaan
    Ok.. maila supporten då om du är osäker
  • Pellepennan

Om du kör med outlook: Verktyg/kontointällningar, radera radera det kontot du vill bli av med.

• Pellepennan

Kan bara outlook, kan va snarlikt på andra program. Men längst upp finns en "knapp" där det står verktyg, klicka på den, en rullgardinsmeny dyker upp, klicka på kontoinställningar. Välj det konto du har kopplat till yahoo o ta bort det.

• jolisa

finns inte nåt här som står kontoinställningar

• Pellepennan

Nehe, då kan du kolla under "verktyg/alternativ" där finns "konfigurera e-post" där kan du göra samma sak

• azofia

Men kan du inte bara byta lösenord? Det gör du i "Alternativ" som finns nästan högst upp till höger när du loggar in på¨ditt konto via internet.

Sen väljer du Allmänna kontoinställningar. Där kan du välja ett nytt lösen. Det borde hindra folk från att hacka sig in på den.

Svar på tråden hur tar man bort yahoo mailen vill inte ha den kvar