• Anonym (kink)

Strap-on för dubbel penetration?

Jag har kollat runt efter en strap-on som ska kunna användas av en man samtidigt som han använder sin egen kuk, antingen vaginalt eller analt och hittar inte riktigt vad jag letar efter.
    Finns det strap-ons gjorda för det eller får man ta någon med lite smalare band eller öppet skrev och hoppas att det funkar? Några tips?

• Svar på tråden Strap-on för dubbel penetration?
  • Cheesypoof

Btw Vac-U-Lock överlag är superbra. Köp inte skräp bara för att det kostar 200 eller något. Varning

• Anonym (anallover)

Oj jäklar DET vore kanonskönt.. Shit, blev superkåt av tanken. Nu använder vi vanlig dildo i slidan samtidigt som analsex. Himmelriket!!! Men gudars vad gött det vore att bli penetrerad exat samtidigt i båda hålen!!

• Cheesypoof

"Oj jäklar DET vore kanonskönt.. Shit, blev superkåt av tanken. Nu använder vi vanlig dildo i slidan samtidigt som analsex. Himmelriket!!! Men gudars vad gött det vore att bli penetrerad exat samtidigt i båda hålen!!"

Tänk bara på att ABSOLUT INTE UNDER NÅGRA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER köpa billiga strapons. De är S K R Ä P och du kommer bara ångra dig. Bara mitt råd till dig :)

• Anonym (kink)

Så! Nu har vi köpt och testat... SÅ jävla skönt! Köpte en billig för 176kr och den funkar hur bra som helst.

• Anonym (smidig)

På lastbryggan har dom en som man trär på snoppen o den funkar alltså att använda antignen i analen eller slidan. Den är svatr o inte så stor.
    Känns precis som om man hade dubbelmacka

Den är väldigt smidig också. Fäst med två små ringar en runt roten o en runt kulorna...

Svar på tråden Strap-on för dubbel penetration?