• Juliasmamma

Hjälp mig med ett städschema :)

Kan nån hjälpa mig med ett städschema så min annars så snälla make förstår :) Så han vet vad som ska göras när och inte kan missa det...

• Svar på tråden Hjälp mig med ett städschema :)
  • Juliasmamma

Nån som har ett städschema eller kan snabbt lägga ihop ett nu :)

• skorpionen80

Det är ju ganska svårt för oss att veta hur ofta ni gör vad. Sätt ihop ett själv lite snabbt vet jag? Går säkert snabbare än att vänta på att någon annan ska göra det + att det blir rätt.

• Juliasmamma
    skorpionen80 skrev 2007-10-05 16:08:44 följande:
    Det är ju ganska svårt för oss att veta hur ofta ni gör vad. Sätt ihop ett själv lite snabbt vet jag? Går säkert snabbare än att vänta på att någon annan ska göra det + att det blir rätt.
    Tänkte bara om nån annan hade en mall så man kan få ett litet humm om hur det kan se ut. Ber om ursäkt om det var opassande att fråga!
  • skorpionen80
    Juliasmamma skrev 2007-10-05 16:10:18 följande:
    Tänkte bara om nån annan hade en mall så man kan få ett litet humm om hur det kan se ut. Ber om ursäkt om det var opassande att fråga!
    Nä, opassande var det väl inte? Tänkte bara att det går snabbare om du skriver ett själv. Det blir ju lite skillnad på om det bara är du och sambon, eller om ni har två hundar och tre barn hemma också...
  • Juliasmamma
    skorpionen80 skrev 2007-10-05 16:13:49 följande:
    Nä, opassande var det väl inte? Tänkte bara att det går snabbare om du skriver ett själv. Det blir ju lite skillnad på om det bara är du och sambon, eller om ni har två hundar och tre barn hemma också...

Nu städar man ju lite var dag så jag tyckte bara det blir svårt att se på en vecka när var hur man ska städa. Jag, maken, en katt och en 15-månaders tjej. Stort hus på 150 kvm. Och trädgård på 1000 kvm...

• Kalle Karls mamma

Haha jag har ett på jobbet med boardmaker bilder som vi har till våra autistiska boende kan det vara nått.
    Bra och tydliga beskrivningar bilder och lite text

Den som lever utan dårskap, är inte så klok som han tror.
  • Juliasmamma
    Kalle Karls mamma skrev 2007-10-05 16:40:26 följande:
    Haha jag har ett på jobbet med boardmaker bilder som vi har till våra autistiska boende kan det vara nått.Bra och tydliga beskrivningar bilder och lite text
    Kan kanske vara nått Flört
Svar på tråden Hjälp mig med ett städschema :)