• Anonym

Ni som blivit sjukt kåta på någon annan än er partner och gjort något åt det....

Ni som blivit sjukt kåta på någon annan än er partner och gjort något åt det....
    Hur kändes det? Har ni försökt glömma? 
    Och SNÄLLA!!!!!!
    Inga moralpredikningar tack!! Alla fattar att det är fel osv....Ok?
  • Svar på tråden Ni som blivit sjukt kåta på någon annan än er partner och gjort något åt det....
  • Anonym (Man)

Tror helt ärligt att dom flesta någon gång blir helt sjukt kåt på någon annan, men givetvis låter dom flesta detta stanna där och sedan svalnar det av.
    Har även hänt mig, men det har svalnat av sig själv efter ett tag.

• Anonym (x)

Jag har varit otrogen EN gång. Med en gammal KK. Detta var när jag och min sambo hade en svacka, vi bråkade jämt.
    Jag var på fest, där KK:n var. Vi hånglade, sen blev det inte mer p.g.a att jag inte ville.

Nånstans insåg jag att sambon betydde mer. Jag tror dock att om jag inte hånglat med KK:n så hade det inte hållt med sambon.
    Jag behövde liksom nåt "bevis" på att det var sambon som betydde mest..

• Anonym

Jag blev sjukt kåt på en annan man en gång. Det höll på att gå överstyr, passionen är sannerligen en mäktig kraft, men jag hade den kombinerade galenskapen och sinnesnärvaron att berätta detta för min sambo istället för att vara otrogen. Jag föreslog att vi skulle öppna upp vårt förhållande för sexuella kontakter med andra. Generös och frisinnad som han är gick han med på det och det har fungerat väl.

• Anonym

Jag var under 3 år stört förälskad i en kille.
    Samtidigt hade jag sjukt bra sex med mitt kk...bara sex alltså regelbundet.

När jag äntligen blev tillsammans med min stora förälskelse,gick ett halvår bara så mer kunde jag inte motstå mitt kk...så jag fortsatte att träffa mitt kk hela tiden under flera år,trots att jag hade mitt livs förälskelse.

Detta kom aldrig fram.
    Det tog slut med min förälskelse av andra orsaker.
    Men mitt kk träffar jag fortfarande..vi två kan absolut inte vara ihop eller leva ihop,vi är inte kära i varandra,vi är helt raka motsatser,men däremot kan vi inte sluta ha sex.Trots att han är gift.

Nej,jag har sällan haft dåligt samvete.

Svar på tråden Ni som blivit sjukt kåta på någon annan än er partner och gjort något åt det....