• sheeba

När jag äter viss mat så får jag så ont bak på ryggen och i mellagärdet.

Idag har jag ätit kyckling,potatis,brysselkål,rödkål också lite sås till detta.
    Har inte haft problem att äta något av detta innan. Nu precis tog jag en bit kyckling som blev över och fick direkt ont det onda i ryggen sitter en bit ovanför korsryggen.
    Finns det något i denna mat som gör att man kan reagera så? tycker även att det blir tungt att andas men det har försvunnit nu, nu är det bara som ett tryck.
    Har opererats för gallsten och den som har haft problem med detta och vet hur det känns så känns detta nästan lika dant fast på ett mer tryckande sätt.

• Svar på tråden När jag äter viss mat så får jag så ont bak på ryggen och i mellagärdet.
  • Padme

Magkatarr?

När jag får magkatarr så gör det ont som innanför bröstbenet och ut i ryggen.

(¯`°?.¸ ღ Alma 03 & Emil 05 ღ ¸.?°´¯)
  • sheeba

Vet inte då jag hade problem med gallan hade jag även lite problem med magkatarr men detta käns inte så det. Nu har det försvunnit så det är skönt men det är en äcklig känsla iallafall. Får kanske kolla lite mer vad jag stoppar i mig kan ju vara magkatarren igen?

Svar på tråden När jag äter viss mat så får jag så ont bak på ryggen och i mellagärdet.