• annaknin

Vilka företag har klädpartyn / homeparty med barnkläder?

Känner till Dunnis och Me and I... vilka fler finns det?

Och ärligt, finns det något som faktiskt har humana priser? Jojo, jag vet att de företagen som har höga priser har bra kvalité på kläderna o s v men jag och mina halvfattiga kompisar har faktiskt inte råd att betala typ 200 kr för en enkel body...

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vilka företag har klädpartyn / homeparty med barnkläder?
  • Cia o krabaten

Lingon och blåbär finns ju också, men de är inte heller så billiga och ärligt talat är de kläderna ganska trista, iaf de flesta av dem.

• Snorky

även om de är dyra i inköpspris så är andrahandsvärdet så sjukt högt. I många fall får man mer än vad man gett för det när man säljer vidare på tradera sen. Så i slutändan är det inte dyrt, men det beror väl på om man har möjlighet att lägga ut pengarna vid inköp. Sålde nyss ett par byxor på tradera från me&I som jag gett 200:- för för ett år sen, fick 250:- för de!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Maria med 3

Jag älskar L&B å min sida och tycker alla dessa retrokläder är rätt fula, men smaken är ju som baken. Fördelen med L&B är att kläderna håller hög kvalitet och tål att ärvas till flera barn.

Sen finns nåt som heter Bilbo, balboo nåt sånt som säljer ekologiska kläder via homepartys.

Tror att alla homepartybarnkläder håller rätt höga priser om man jämför med tex HM.

Svar på tråden Vilka företag har klädpartyn / homeparty med barnkläder?