• Plopp1

    Katt från Lindex (köpt förra hösten?)

    Vi måste ha en eller två till då sonen är totalt förälskad i denna katt och nu börjar den gå sönder.
    Den är blåvitrandig på själva kroppen, stoppat huvud och tassar i nån beige färg.

    Är det någon som vet om den säljs fortfarande nånstans? Jag hittar inte den i de Lindex här i närheten.

  • Svar på tråden Katt från Lindex (köpt förra hösten?)
  • Plopp1

    verkligen INGEN som sett om detta mjukisdjur finns nånstans?

  • midsommar 2006

    Vi har en sån och jag skulle tro att den inte kommer in något mer. Jag är rätt ofta på Lindex och har inte sett den sen förra hösten. Accepterar han inte att ni syr på nytt tyg där den gått sönder. obs förstår absolut om ni hellre köper en ny, har själv högar av grejer som ska lagas.

  • Hanis

    Hej!

    Min dotter har en sån, fast rosa. Hon bryr sig inte om den alls, utan har ett får som är med överallt..
    Tror du att din grabb accepterar en rosarandig istället? I så fall så får du gärna den. Hör av dig i så fall

  • Plopp1

    Oj vad glad jag blev för era svar!!!

    Trodde väl att någon skulle ha lite bra tips.

  • Plopp1

    Hanis: Jag tackar dig så mkt för det lilla brevet som kom idag! Ska blir intressant att se vad Emil tycker om den fina lilla rosa katten.
    TACK!

  • Jessica70

    Hej! Gör en vild chansning. Har du någon du vet som har en sådan här? Helst rosa. Råkade skicka dotterns med posten och den har tydligen kommit bort.

Svar på tråden Katt från Lindex (köpt förra hösten?)