El uttagen Brasilien???????
undrar bara om nå¨gon vet omm de Brasilien har samma typ av el utag som vi här hemma. Tänker mest om man ska laddamobilen och digatalkamrans battrier.
undrar bara om nå¨gon vet omm de Brasilien har samma typ av el utag som vi här hemma. Tänker mest om man ska laddamobilen och digatalkamrans battrier.
Jag har väldigt svårt att tro att de har samma eluttag. I Europa börjar vi samarbeta när det gäller detta, men utanför är det värre. Det finns adapter att köpa. Snacka med en större välsorterad elbutik.
Jodå, de ska ha samma vad jag vet... Mina föräldrar har lägenhet därnere och mamma har sin mobil med när de åker och kamera... Dessutom har jag fått en jättefin lampa som de köpte där... Passar utmärkt i uttaget här hemma!
Ja shannar verka har menr koll på läget än Birigtta som gissar.
Dinföräldra har ju trots allt lägenhet där och som du säger att de köpt en lampa som passar i utgen hemma så då passar våra konatkter i deras ut tag också.
Jag ska nämlingen åka till Natla eller en bit utan för Pontanegra hettar det dit jag ska.
Ja dom är samma. Min sambo kommer från Brasilien och han säger att dom har likadana så...
Ok bra att veta tur det fins folk som vet hur saker och ting verkligen ligger till. Tack för ditt svar!!!!!!!!!!!!
Ok bra att veta tur det fins folk som vet hur saker och ting verkligen ligger till. Tack för ditt svar!!!!!!!!!!!!