• Mamma Kråkan

hur tidigt hämta ut baby boxen?

Är himla sugen på pampers babybox med blöjhinken i. Hur tidigt kan man egentligen hämta ut den? vill ju inte gå miste om detta perfekta erbjudandet bara för att jag väntade så länge...
    Är i och för sig bara i vecka 14...Åååå villken beslut ångest

vad tycker ni?

• Svar på tråden hur tidigt hämta ut baby boxen?
  • lin83

Tror de e tidigast 3 mån innan bf du får hämta den...

• NovaAlexandra

Du kan hämta din Box i din närmsta Babyland eller Babyproffsen butik, 3 månader före barnets födelse fram till dess att barnet är fött.

så nu kan du ju inte hämta den iaf!

/mamma till världens bästa Sanna
  • Thindran

Jag är i v 17 och jag hämtade den nu i helgen. Jag vet inte om det är samma hink, men på Babyland hade de den vanliga startboxen med smågrejer men på Baby proffsen hade de en blöjhink. De frågade inte vilken vecka jag var i och på Babyland sa de att man kan komma och hämta boxen precis när man vill. Om jag var du skulle jag prova att gå dit och hämta en!! Det kanske går bra vem vet? Bättre att ha försökt än att missa hinken utan att ha försökt, eller hur? Lycka till!

• Mamma Kråkan

Så sant:)

Thindran skrev 2007-10-08 12:31:53 följande:
    Jag är i v 17 och jag hämtade den nu i helgen. Jag vet inte om det är samma hink, men på Babyland hade de den vanliga startboxen med smågrejer men på Baby proffsen hade de en blöjhink. De frågade inte vilken vecka jag var i och på Babyland sa de att man kan komma och hämta boxen precis när man vill. Om jag var du skulle jag prova att gå dit och hämta en!! Det kanske går bra vem vet? Bättre att ha försökt än att missa hinken utan att ha försökt, eller hur? Lycka till!
  • Virriga familjen

Hämtade min box idag på babyproffen här, men det fanns då inga blöjhinkar där. Det var den vanliga boxen. Så det kasnke tar ett tag innan den kommer ut i alla butiker också!

• Mamma Kråkan

perfekt då vet jag att den inte har funnits så länge då:)

kattengustav skrev 2007-10-08 16:04:51 följande:
    Men i vissa butiker har inte blöjhinken kommit ut ännu i boxarna.
  • jerseyko

Från pampers hemsida:
    Angelcare Blöjhink från International Refills Company Ltd endast i Babyproffsen boxen

Jag hämtade ut min box för kanske 1½ månad sen, och då var det 2006års katalog med Förvånad Så nog kan det dröjja innan de fått slut på boxar så den med blöjhink börjar delas ut.

• stido

Hämtade min box (+blöjhink) på Babyproffsen på Hornsgatan, Sthlm i lördags.
    Då fanns det två varianter, beroende på vilken "kupong" man skrivit ut (tydligen kunde man på nån sida kryssa i om man ville ha blöjhinken eller inte).
    Jag behövde inte visa varken leg eller mage (fast den syntes nog, har gått 25 veckor nu).

Tycker att du ska testa att hämta ut den :)

• Thindran

Jag skrev i lappen de hade i butiken, hade inte skrivit ut något på internet innan...

Svar på tråden hur tidigt hämta ut baby boxen?