• Helena 2

Hur ser en typisk kill/tjejmage ut egentligen?

Ja, hur ser den ut? Många säger ju att de kan se om det är en kille eller tjej genom att titta på formen på magen.
    Ni som har koll på sånt kan väl berätta för mig?!

• Svar på tråden Hur ser en typisk kill/tjejmage ut egentligen?
  • Canan

En pojkmage växer bara frammåt. Dvs bakifrån syns det inte att du är gravid. Midjan finns kvar.
    Många får oxå en mörk rand ner över naveln då de får pojkar.

Flickmagen är bredare.

• Helena 2

Hm, jag har lite midja kvar, men ingen mörk rand.
    Men jag skulle inte vilja säga att magen växer rakt ut bara.. Klurigt

• TexasPecan

Jag hade en typisk pojkmage om man ska gå efter allt skrock men det blev en tjej istället.

• jojo7

Det är en bara en gammal myt... Alla sa att jag hade en tjej mage med min första men det blev en pojk. Nu tror alla tjej igen men det återstår att se..

♥Albin♥ född 060830, min ögonsten! ~Bebis i magen, BF 21:e oktober~
  • Camilla85

Jag har en tjejmage, har också hört att det syns på mig eftersom jag blivit väldigt "bred". =) Kolla gärna bilderna!

• E1981

Fick en fin kula med pojken, syntes inte bakifrån trots att jag gick upp 25 kg. Fick också en rand från naveln.
    Nu har jag en smalare kula som inte heller syns bakifrån, men utan rand, beror inte bredden mest på hur mkt man går upp eller?

• Angeloudi83

Jag blev lite nyfiken på min mage någon som vill ta en kik på mina foton och äsga vad ni tror...=) väntar vårt första barn och kan inte mycket det med skrock och vad som sägs =))))

• Marcupilami

Ingen aning, men titta på mina magbilder om du vill. Jag fick en flicka.

dator heter det. datOR...
  • Konvaljen

spännande med lite skrock.

Jag har också bara mage framåt, midjan är kvar i vecka 30 men absolut ingen mörk rand. Få se vad det blir...

• rply

jag har en pojkmage, randen och allt :P men ligger en flicka där inne :D

Svar på tråden Hur ser en typisk kill/tjejmage ut egentligen?