• Teschty

Ikea-Mammut

Någon som har bilder på barnrum med Mammut serien från ikea. Min bonus blev överförtjust sist vi va på ikea.. . Jag e lite skeptisk. Va tycker ni om den serien???
    Fint eller fult?

Alla frågar om jag e rädd för förlossningen, herregud jag kan inte ens fatta att jag e gravid....
  • Svar på tråden Ikea-Mammut
  • LeWi

Vi har en mammut garderob i barnens rum och den är på väg UT...
    Otymplig och ofunktionell...

Mammutmöblerna tar ju ganska stor plats om man säger så - men de sur ju ganska tuffa ut om man är lagd åt det hållet

I reject you reality and substitute my own.
  • Sebbes    mamma

ja äälskar den.. min son e bara ett halvår.. men sen när han flyttar till eget rum så ska han ha bord o stolar....

• Stella79

Vi har köpt hela serien till vår son förutom garderoben, för den e alldeles för stor .Vi köpte även "ägget", vet inte om du sett det, finns i samma blåa färg som mammutserien i blått.
    Ska måla hans rum,så snart finns bilder i mitt galleri.

• Skogsstjärnan

Eftersom TS frågade efter åsikter om serien...

Jag tycker den är jätteful! Skulle aldrig köpa en möbel ur den serien, utan vill ha äkta trämöbler istället. Nu målar jag Svalan (heter det så?) bord och stolar till vår son. I vitt

Men tur att smaken är som baken Ni tycker ju säkert att det jag vill ha är apfult

• Teschty
    Skogsstjärnan skrev 2007-10-08 16:33:00 följande:
    Eftersom TS frågade efter åsikter om serien...Jag tycker den är jätteful! Skulle aldrig köpa en möbel ur den serien, utan vill ha äkta trämöbler istället. Nu målar jag Svalan (heter det så?) bord och stolar till vår son. I vitt Men tur att smaken är som baken Ni tycker ju säkert att det jag vill ha är apfult
    Jag tar tacksamt emot alla åsikter så det e ingen fara Själv har jag inte gillat Mammut serien tidigare men efter senaste ikeabesöket så hade dom satt upp ett rum med det blåa mammut o min bonus på 3 år blev eld o lågor... O jag måste säg att efter ha sett det i det själva rummet dom byggt just där tyckte jag et va helt okey, men inte mer...
    Alla frågar om jag e rädd för förlossningen, herregud jag kan inte ens fatta att jag e gravid....
Svar på tråden Ikea-Mammut