• undrar

VARFÖR kommer jag inte in på blocket.se???

BLir så irriterad nu. Kan det ha att göra med att vi har den lägsta eller näst lägsta hastigheten på internet??
    Datorn är ny så det kan inte vara det felet.
    Ibland kommer jag in, och när jag klickar på något jag vill kolla på på blocket och sen väljer bakåt, så blir sidan helt vit och ingenting händer. =(
    Andra sidor krånglar ju inte!?

• Svar på tråden VARFÖR kommer jag inte in på blocket.se???
  • undrar

Mm, det har nästan alltid varit problem med att komma in på den sidan för mig, i flera månader..

• Mellanmjölkens land

- Blocket kan ha problem med sina servrar.
    - Du kan ha gjort nån konstig inställning i din webläsare, blockerar nåt som sidan vill ha. Testa med en annan och se om problemet kvarstår.
    - Din internetuppkoppling strular.

Det är de anledningar som jag kan komma på på rak arm. Tror nog mest på alternativ 1, men att testa i en annan webläsare är aldrig fel det heller eftersom en del sidor inte kommer överens med vissa webläsare.

• undrar

Hm, ok. Hur kollar man sånt då? FÖr blocket krånglar på båda våra datorer, både den nya och gamla. På den nya är det windows vista basic, och den gamla XP.
    FÖr en stund sedan så fungerade blocket i någon minut, var överlycklig! Men nu kommer jag inte ens i på förstasidan. =(
    Skumt.

• undrar

SUCK, nyss fungerade det hur bra som helst, hann bläddra igenom 6-7 sidor utan problem, men nu plötsligt när jag valde "bakåt" igen så är sidan bara helt vit, och allt har hängt sig igen. =(

• undrar

...nu funkar det igen?? Varför är det alltid så här? Jättekonstigt ju

• undrar

Och nu hängde det sig IGEN.

Svar på tråden VARFÖR kommer jag inte in på blocket.se???