• hoopa

..varför har jag börjat snarka..?!!

Helt otroligt.. Ena saken efter en annan, det senaste nu denna veckan är att jag börjat snarka..??! Vaknar av mig själv - att jag "dånar till".

Väntar tvillingar och har nu en grandios mage, (de båda väger ca 5000 g tillsammans) är i v. 35+O idag.. Ok alla andra krämpor som är och varit "förstår" jag men snarkning..?? Håller jag på att förvandlas till något kanske? HAr haft problem med nästäppa länge så tror inte det är det som är orsaken..? Är det "trycket" på något sätt..?? Någon som vet..??? /hoopa

• Svar på tråden ..varför har jag börjat snarka..?!!
  • FruSjöberg

jag hade samma problem min förra graviditet. Dock fick jag aldrig svar på varför jag gör det. Men det försvann efter graviditeten? Tror nog det kan bero på nästäppan.

• gosmamma

Har oxå snarkat under alla mina grav, o det har försvunnit efter..

Sambon tycker att det e lite jobbigt för tydligen så drar jag ett par rejäla stockar

• hoopa

gosmamma: *hahaha*

ja min har plockat fram öronpluggarna..

• gosmamma

hoopa

Ska lägga fram det förslaget till sambon oxå
    Kanske ska köpa ett par o lägga på hans sängbord ikväll? haha

• madelation

Va kul ,,,,min karl somnar med öronproppar,,,o efter att han väckt mig 10 ggr o jag iaf fortsätter snarka lägger han kudden över huvet o stönar att han vill sova,,men att jag snarkar så huset får sättningar....
    O efter halva natten går han upp på öv o lägger sig i extrasängen.....

På morgonen ligger alltid en lapp på köksbordet,,,sovit gott?????    
    Absolut,,,,tills du väcker mig!!!!!

O jag har ALDRIG snarkat förut,,,är i v32 nu,,,men jag blir ju lika seg som han när han väcker mig hela tiden.....

• DIVGRL

Slemhinnorna i näsan svullnar lite när man är gravid =) Jag snarkar jag med...varit förkyld nästan hela min graviditet.

• principisessan

här är en till som börjat snarka.. vad hemskt det är när man vaknar till av sina egna snarkningar, hahah

• ladythewinter

Jag snarkade som ett djur under senare tid av graviditeten.. min kära make var "snäll" nog och spelade in mig.. jag fick höra att det berodde på nästppan..

• smulisen81

Hihi jag är i v21 o snarkar oxå massor min sambo brukar buffa till mig men får oftast ingen respons för ja sover så hårt

• Josha

Snarkar också jätte mycket nu (enligt minsambo) måste vara att man är lite nästäppt. kommer däremot på mig själv att jag ligger med munnen öppen och dräglar som ett litet barn på nätterna jätte läskigt.

Svar på tråden ..varför har jag börjat snarka..?!!