Hur förvara urväxta kläder?
Hur kan jag förvara alla kläder som min dotter har växt ur? Jag har ingen plats inne, så jag måste förvara dem i garaget. Men hur? Någon som har förslag på detta?
Hur kan jag förvara alla kläder som min dotter har växt ur? Jag har ingen plats inne, så jag måste förvara dem i garaget. Men hur? Någon som har förslag på detta?
Jag har bara lagt kläderna i akrtonger efter stolek i garaget, blir de förstörda då?
Jag hade gjort samma som Sacha och sedan tvättat dem innan de eventuellt skulle användas igen, kanske kan vara smart att lägga med lite malmedel eventuellt bara för att vara på den säkra sidan.
Jag hittade lite kläder i mammas förråd som jag haft och dom stank verkligen fukt och den lukten gick inte bort när jag tvättade ..
Ok, ska nog investera i palstlådor att lägga dem i då....annars får jag packa in dem här inne nånstans...
Var ut och hämtade kläderna nu!! Blev nojig att de skulle bli förstörda...fick packa in kartongerna i min garedrob...och så blev det ju mer plats för annat i garaget!
Vi lägger ner alla kläder som inte används i en plastpåse och sluter tätt med tejp... riktigt ordentligt...
Har vart med om att kläder blir förstörda annars, alldeles för många gånger innan.... =/
Och barnkläderna vill man ju abslout inte ha förstörda!
IKEA har stora plastlådor som är jättebra för förvaring.