• Noomi

Kvinnlig tatuerare?

För ungefär ett år sedan var jag inne på en hemsida med grymt snygga tatueringar, såklart är den länken borta nu. Det enda jag kommer ihåg är att det var en kvinnlig tatuerare som huserade i södra Sverige, typ Helsingborg, Malmö eller Lund. Hemsidan var ganska ljusblå... tror jag?
    Nån som har en aning om vem det kan vara?

• Svar på tråden Kvinnlig tatuerare?
  • Valkyriah

Det är inte Heidi Hay du menar?
    Fast hon jobbar ju i gbg...

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Valkyriah

Hjälper till att puffa lite,blev ju nyfiken på vem du menar nu

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Euphoric

Min kompis tjej tatuerar i södra sverige. Hon praktiserade fram tills nyligen på bluebird i västerås men flyttade ner igen... tvivlar på att det är hon dock, inte hört något om nån hemsida. Men hon heter Heidi och efter första inlägget hoppa man till lite hehe.

• Noomi

Hmm, nej jag tror inte det än nån av dom tyvärr. Skulle kanske kunna vara Blue Bird (mitt minne är inte alltid det bästa) men det är svårt att säga när inte hemsidan är uppe.

• Noomi

Tack alla ni som hjälpt mig, tyvärr har jag fortfarande inte hittat rätt.
    Har lagt in bilder på tatueringar som denna person gjort (jag sparade både några bilder och länken, men sen la webläsaren av och alla länkar försvann tyvärr).
    www.familjeliv.se/hem/noomi/galleri.php

Det är väl nu jag får reda på att det är en man i Umeå som gjort dem.

• little mommy

www.Rainbowtatoo.se eller com minns inte vilket men hon är en kvinnlig tatuerare i nora och hon är duktig.

Noomi skrev 2007-10-09 13:57:52 följande:
    För ungefär ett år sedan var jag inne på en hemsida med grymt snygga tatueringar, såklart är den länken borta nu. Det enda jag kommer ihåg är att det var en kvinnlig tatuerare som huserade i södra Sverige, typ Helsingborg, Malmö eller Lund. Hemsidan var ganska ljusblå... tror jag?Nån som har en aning om vem det kan vara?
  • Missix

Vassego

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
Svar på tråden Kvinnlig tatuerare?