Könet på kattungen ?
Jag ska skaffa mig en kattunge. Men vi har svårt att se om det e en kille eller tjej och vi ska ha en tjej är där varge dag typ coh tittar eftersom jag rider där. Men vi ser inet någon skilnad om det e en kille eller tjej :( Hur ska vi se det den e så himlans långhårig. Och den serut att ha lite större som en pung men det sitter endå väldigt nära rump hålet. Men det kan ju också vara all pels som gör att den serut att ha lite stötrre som en pung. DEn e 5 veckor nu så jag måste bestämma mig om jag sa ha den eller inet jag vill ha den om det e en tjej men inet annars. För det får jag inte. Men jag måste ju veta det hur långt melan rum eller hur ska man göra ? Kan man trycka och se om det e en snopp eller något ? Kram Rebecca
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-09 16:15:17:
jag vet inet alls vad jag sla säga men det är jätte svårt inte någon som har någon bar sida eller något ? Kram
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-11 13:46:24:
så isttelet för att ni ska holla på att gapa om att ni ska vara bäst så kan jag säaga såhär. En VETRINÄREN sa till oss på våra förra katt att det e kan vara väldigt svårt att se så sluta gapa ni kan fan inte allt! Jag tror mera på VETRINÄRERNA än er ! ni beter er som barnungar ! Alltid kan man inet ha rätt jag e trött på att ni gapar de var inet de jag ville jag ville ha hjälp med köner och inet med att ni gapar på mig ! och om nu vetrinären säger att det kan vara VÄLDIGT svårt så kanske det e det! Så sluta nu jag orkar inet med er! Sluta allihopa ni beterer som småungar. Och jag vet att hon jag ska köpa katen av hon kan detta men det var den svåraste kullen och har sett. Så kan de vara tänker själva för innan. Sen så har nu inet sett katten så ni vet inet hur det ser ut på den det kanske är svårt de vet la inet ni ! Sen ver det någon som sa att man alldrig ska lämna katterna innan 12 veckor ! Så hon jag ska köpa katten av SKREV att det står inte någon stans att den ska lämmnas innam. Och det har hon helt rätt i det har jag inet sakt ett piss om att jag ska få den innan 12 veckor. Så tyst med er säg de ni vet istellet föra tt sjansa ! Hatar sonna peroner