• femman

Stövlar från COOP

Är på jakt efter ett par snygga svart stövlar till vintern. Har tittat runt överallt men inte fastnat för några direkt.

Häromdagen när jag var på COOP hittade jag dock ett par som var ok för 299:-.
    Vågar man lita på att det är något att ha och hade jag tänkt samma tanke om jag hittat ett par så billiga i en vanlig skoaffär??

Vad tror ni???

• Svar på tråden Stövlar från COOP
  • lakrisalen

Jag skulle inte köpt dem.

• Tossan74

Alla skor jag köpt på coop har jag faktist varit supernöjd med

• AmandaPitkänen

nu vet jag ju inte vad du annars hade tänkt dig för prisklass och affär, men jag tror iaf att de på Coop har samma kvalitet som de andra billigare skokedjebutikerna.

• femman

Tja prisklass och affär kvittar ju egentligen bara de håller.

Tanken var mest att jag tror att om jag hittat dem på Din sko eller dyl hade jag säkert tänkt fan så billigt och köpt dem men bara för att det inte är en skoaffär och COOP så är jag lite tveksam.

Fan vad dumt egentligen.

• sanna77

Vi har köpt både skor och stövlar till barnen på Coop. De gånger jag har behövt reklamera något har det aldrig varit något problem, jag har fått tillbaka pengarna direkt. Med andra ord tycker jag att du kan köpa stövlarna. Antagligen håller de jättebra, gör de inte det kommer du att få tillbaka pengarna.

• R Mutt

Jag köpte ett par stövlar på Coop förra vintern då det var 70% rabatt på alla skor. Tycker de är snygga OCH de har hållt bra.

Men jag förstår precis hur du känner... Det känns ju inte uberhippt att börja shoppa sina kläder på Coop liksom. Jag kom på mig själv med att fundera på om det nu egentligen VAR så att Coop börjat sälja snygga stövlar eller om det var jag som börjat få tantig smak...

• Lilla Lotta

Friends stövlarna på Coop fick bäst i test i Vi föräldrar.

• R Mutt

Ja men hon ska väl inte ha barnskor?

• ImLost

ojoj...jag har köpt min bästa stövlar på coop för ett par år seda, , ett par finstövlar med smal hög klack som jag både dansat och sprunigt hem i från krogen i .

Lev HÄR och NU !
  • Lilla Lotta

Oj, sorry! Läste nog inte tråden så noga. Nej det är klart barnskor kanske man inte vill ha som vuxen =0)

R Mutt skrev 2007-10-10 14:45:01 följande:

• Lilla Lotta

Oj, sorry! Läste nog inte tråden så noga. Nej det är klart barnskor kanske man inte vill ha som vuxen =0)

R Mutt skrev 2007-10-10 14:45:01 följande:

• femman

Jag ska inte ha fodrade vinterstövlar eller barnskor. Friends skorna har jag redan till sonen och jag hoppas de håller vad de lovat

Till mig själv är det mer finstövlar jag tänkt mig men jag håller med. Tanken på om jag börjar bli tant har funnits där men faktum är att de stilsmässigt håller samma utseende och stil som stövlar från de större kedjorna fast priset är billigare.

Tror egentligen att det bara är för att de kommer från COOP som jag stör mig på det

Tack för era synpunkter!!

• yagmur182

Jag är ingen tant (25) år, och jag har köpt ett par skitsnygga stövlar på Coop tidigare. Det är väl ungefär samma kvalité som skopunkten skulle jag tro. Jag nöter dock aldrig ut mina skor eftersom jag byter så ofta

• Maddiss

Tänk om coop-stövlarna är tillverkade på samma fabrik som de Din sko har då Äsch, jag hade köpt dem om de är snygga.

• AmorVincitOmnia

köpte ett par "finskor" till gubben för ett par år sedan på coop. Betalade 99 kr för dem,( en-sista-minuten-lösning )ett par svarta lite grövre skinnskor som var väldigt inne då. Han hade dem i hur många år som helst tills de gick sönder i sulan. Tycker helt klart de var värda sitt pris.

• femman

Grejen är den att jag hittat ett par andra som kostar 995:-. Dessa är såklart mycket snyggare men jag tvekar fortfarande.

Håller er underrättade

• Tina83

jag skulle köpt dem! om du hittat ett par skor du gillar, vad tvekar du om???

jag kpte ett par fina skinnloafers på skopunkten för ett par år sen o dem har hållit i 2 år nu, o jag kommer ha dem även nästa år.. dessa kostade 249 kr.

så billigt är inte dåligt, det e bara löjligt att folk säger sånt.

Svar på tråden Stövlar från COOP