• challe 1

barnvagnar-webbutik.com ???

har någon köpt vagn där i från? hittade självklart min drömvagn på den sidan. och den är sjukt billig. och då kommer frågan. varför är den sjukt billig? Så är det någon som beställt vagn därifrån och kan berätta om sina erfarenheter? är vagnen bra håller den osv. mycket tacksam för svar.

• Svar på tråden barnvagnar-webbutik.com ???
  • Plottis

Alltså det verkar ju vara ett företag som direktimporterar vagnar och det kan förklara ifall de är billigare där än nån annanstans. Men vagnarna i sig tillhör ju billigare märken också. Har inte testat ABC-vagnarna själv, men vad jag hört är de väldigt "billiga".

Triss i tjejer juli-02, feb-04, juli-06 och bf 27/5-08
  • HelHel

Vi har en vagn därifrån och är väl sådär nöjda... De är jättefina och billiga men den känns väldigt plastig, knarrar mycket, sufletten krånglar lite.
    Nu så här i efterhand så ångrar jag mig att jag inte la ner mer pengar på en "riktig" vagn istället. När dottern kan sitta bättre och det är dags för en sittvagn så kommer vi kasta denna och istället köpa en lite dyrare vagn till nästa barn.

Men alla är ju olika, du kanske tycker den är toppen.

• challe 1
    HelHel skrev 2007-10-11 10:29:10 följande:
    Vi har en vagn därifrån och är väl sådär nöjda... De är jättefina och billiga men den känns väldigt plastig, knarrar mycket, sufletten krånglar lite.Nu så här i efterhand så ångrar jag mig att jag inte la ner mer pengar på en "riktig" vagn istället. När dottern kan sitta bättre och det är dags för en sittvagn så kommer vi kasta denna och istället köpa en lite dyrare vagn till nästa barn.Men alla är ju olika, du kanske tycker den är toppen.
    vilken av vagnarna är det ni har? jag funderar på den där tessa. är det den ni har?
Svar på tråden barnvagnar-webbutik.com ???