• nuedetdax

Extreeem trötthet första gravsymptom? Gäääsp!

Hej alla lyckliga gravida!
    Jag vill bara veta en sak, kände ni enorm trötthet innan ni plussade?
    Jag är på bimdag och jag har svårt att hålla ögonen öppna och svårt att fokusera blicken.

Någon som kände så innan ni plussade?
    Tänkt testa på söndag om ingen tant dyker upp!

Tacksam för alla svar!

• Svar på tråden Extreeem trötthet första gravsymptom? Gäääsp!
  • Kaldorei

japps, preci dårä kände jag... somnade på dem alllra konstigaste ställena. värst var nog på buyssen, så råkade jag åka med nästan ändå in till stan igen... haha =P liiite pinsamt typ.

• nuedetdax

Kaldorei,
    Va kul, var detta innan du plussa? Vilken dag testade du?

• Bliglin

Jag har ingen aning.

Men jag håller tummarna stenhårt . Nu ääär det kanske dax
    Jag hoppas det!

• Nina76

Fick besked på mitt + idag. Ochjag är väldigt trött...

• Kaldorei

hm, ja, detta var innan jag plussade, hade inte en aning att jag var gravid. testade mig då mensen var ca 12 dagar försenad och fick plus =) enligt sista mensen BF 27 december, men sen på UL ändrade dem datumet till 9 januari, så det kan tusan inte gå ihop..... menmen, min mens var lite strulig månaden innan också, så kan ju vara det att den egentligen inte alls var sen... hm, ja, så jag vet inte riktigt egentligen när jag testade plus...

• nuedetdax

Bliglin,
    Åh tack vännen!

Nina,
    Grattis! Vilken dag är du på idag?

• nuedetdax

Kaldorei, Oj gick du 12 dagar över utan att testa det skulle jag aldrig klara av..

• Kaldorei

jo, fast min bebbe var ju inte planerad =) men ack så otroligt välkommen nu =)

• nuedetdax

Kaldorei, Ok sorry jag trodde alla som var inne på denna tråd har svårt att bli gravida.

• Kaldorei

jag hade typ ALLA tecken på graviditet, utom illamående typ.... men det kom efter plusset det med. haha =), ändå fattade jag ingenting..... förrän pojkvännen klämde mig på tuttarna å jag höll på å DÖÖ för det gjorde så ont. skrek värsta AJ, ¨å slog till honom, då sa han på skoj *äru gravid eller!* å sen låg jag å¨tänkte på det hela natten typ.... å sen på morgonen sa jag att, hm, jaadu, det skulle jag kunna vara, så han rusade iväg då dagen efter, på måndagen å köpte två test =)

Svar på tråden Extreeem trötthet första gravsymptom? Gäääsp!