• Pinglan84

Litet badrum, hur kan man få det till funktionellt??

Jag har ett litet badrum, en toa och ett badkar och tvättmaskin o torktumlaren ovanpå, inte så stort golvyta så hur kan jag få det till ett funktionellt badrum...vill få in skåå och hyllor???

Någon som jobbar med inredning, hjälp???

Njuter av varje minut jag får tillbringa med min livskärlek
  • Svar på tråden Litet badrum, hur kan man få det till funktionellt??
  • Anna Panna

Jag jobbar inte med inredning med i vintras så flyttade vi till ett hus med litet badrum. Det är på knappt 5 kvm och vi skulle renovera det men ej flytta brunnar, vatten o dyl. Vi fick in en duschkabin (inte så stor men funktionell), toastol (annars blir det stooooora problem....), handfat med skåp under samt en hörna där tvättsäcken står. Vi har även plats till en potta där man sedan kan ställa en snygg stol el något annat.
    För att få det luftigt då jag också ville han in bra förvaring satte vi enbart en spegel på väggen över handfatet. Ovanför toastolen satte vi sedan skåp ända upp till tak, 3 på bredd och 2 på höjd, IKEAS i två olika höjder. Massor av förvaring till att småpryttlar man har på toaletten men dock ingen förvaring för handdukar o dyl - det får förvaras i tvättstugan.
    Vi är 5 personer i hushållet och toaletten fungerar bra, har dock en lite toa i källaren så där har vi "avlastning" vid köbildning!

• Pinglan84

Oki...tackar för ditt inlägg

• Pumpalicious

vi har satt in en MOLGER hylla från IKEA, där får man plats med mycket pryttlar som inte får plats pga. dålig skåpförvaring...
    badrum efter badrumshylla

Svar på tråden Litet badrum, hur kan man få det till funktionellt??