Kalles randiga banan
Är det någon som har provat den? Kan den verkligen vara god? Kaviar och banan tillsammans låter ju inte som en god kombination. Jag är lite nyfiken på vad ni tycker om den. Själv har jag inte provat den än.
Är det någon som har provat den? Kan den verkligen vara god? Kaviar och banan tillsammans låter ju inte som en god kombination. Jag är lite nyfiken på vad ni tycker om den. Själv har jag inte provat den än.
Har inte provat! Jag gillar inte kaviar över huvudtaget och jag tycker det låter så förskräckligt äckligt. Tillochmed min sambo tycker det som älskar kaviar.
*håller med mammatillLinnea*
Inte alls dum Men jag tycker egentligen inte "jättegod" för jag är inte så förtjust i kaviar.
Har inte provat .
det finns en annan tråd, där var det några som var så modiga at dom testade, dom sa alla at det var gott...(det smakade inte banan, bara en söt eftersmak)
JAG därimot skal inte testa....
har inte provat
Låter äckligt!
Fyy har inte ens lust o testa!
borde ha funntis en "sådär" också. Jag har såklart provat den och tyckte nog att banansmaken fanns där. Sen om den var god eller inte.....inget jag längtar efter men den går helt klart att äta. Men randiga med kaviar och färskost är oslagbar.
Alltså... jag kräääääks! Jag måste säga att kombinationen får mig att tappa matlusten. Skulle aldrig vilja prova!
Har inte provat. Tänker inte göra det heller. Låter skitäckligt.
Jag tycker den är helt klart godare än förväntat ..
Tycker det låter skitäckligt, vet inte om jag kommer testa men man är ju lite nyfiken. Tycker blandningen är lite "fil med ketschup"
inte ens hört talas om!
Detta är nog 4e tråden i ämnet, och jag svarar samma: Den är helt ok, inte supersmarrig, men helt ok!
Våra grannar på landet hade visst provat den och dem sa att den var riktigt god
annat: intressant, men vare sig jättegod eller äcklig
Har inte provat och vill inte heller. Tror att Kalles kaviar....tillverkat en flopp.
Har inte provat-låter helskumt tycker jag!!