• Linda 23

Kalles randiga banan

Är det någon som har provat den? Kan den verkligen vara god? Kaviar och banan tillsammans låter ju inte som en god kombination. Jag är lite nyfiken på vad ni tycker om den. Själv har jag inte provat den än.

♥Tindra -03 Elias -06 Emma -07♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kalles randiga banan
  • Sesamfrö

Har inte provat! Jag gillar inte kaviar över huvudtaget och jag tycker det låter så förskräckligt äckligt. Tillochmed min sambo tycker det som älskar kaviar.

Min familj är mitt allt!
  • Kajee

*håller med mammatillLinnea*

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • AnnaGBG

Inte alls dum Men jag tycker egentligen inte "jättegod" för jag är inte så förtjust i kaviar.

• norgesessan

det finns en annan tråd, där var det några som var så modiga at dom testade, dom sa alla at det var gott...(det smakade inte banan, bara en söt eftersmak)
    JAG därimot skal inte testa....

• Mimmis74

Låter äckligt!

(¯`°?.¸ ღ Mitt hjärtegryn Elsa ღ ¸.?°´¯)
  • siabellon

borde ha funntis en "sådär" också. Jag har såklart provat den och tyckte nog att banansmaken fanns där. Sen om den var god eller inte.....inget jag längtar efter men den går helt klart att äta. Men randiga med kaviar och färskost är oslagbar.

• Fridapida

Alltså... jag kräääääks! Jag måste säga att kombinationen får mig att tappa matlusten. Skulle aldrig vilja prova!

• saaandra86

Har inte provat. Tänker inte göra det heller. Låter skitäckligt.

• la Demoiselle Snorque

Tycker det låter skitäckligt, vet inte om jag kommer testa men man är ju lite nyfiken. Tycker blandningen är lite "fil med ketschup"

(¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och Gravid i v 37 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Pormoicheia

inte ens hört talas om!

Apprentice Moraltant
  • Linda1976

Detta är nog 4e tråden i ämnet, och jag svarar samma: Den är helt ok, inte supersmarrig, men helt ok!

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Petronella77

Våra grannar på landet hade visst provat den och dem sa att den var riktigt god

• mosterYster

annat: intressant, men vare sig jättegod eller äcklig

• oOoJOYoOo

Har inte provat och vill inte heller. Tror att Kalles kaviar....tillverkat en flopp.

Lycklig fyrbarnsmamma
  • bodil louise

Har inte provat-låter helskumt tycker jag!!

Svar på tråden Kalles randiga banan