• pruppa

bilder på kök gärna med ö eller bardisk

har låst fast oss i köksplaneringen så jag skulle bli jätte glad om ni ville dela med er av era kök!
    vi ska ha spisen vid en ö eller bardisk så det vore kul med sånna bilder men all insperation är välkommet!
    tack på förhand

• Svar på tråden bilder på kök gärna med ö eller bardisk
  • Isaksson

Du är så välkommen att kika in i mitt galleri om du vill! Vi har en bardisk i vårt nya kök!

• pruppa

tack för att jag fick glutta in
    jätte fint kök! vad är det för köksluckor ni har?

• Isaksson

Åh, tack så mycket! Glad Det är ett kök från IKEA. STÅT heter luckorna! Glad

• neoaliya

Du får kolla in hos mig Kolla in mina  svärföräldrars kök, det är helt underbart men kräver rejält med utrymme då köksön är enorm

• Camilla1977

Vi håller på o bygger vårt hus/kök nu, vi har spisen i köksön. Men bilderna finns på bloggen, så du får kika där...

husnr8.blogg.se/

• pruppa

tack för att jag får glutta hos er!
    inga mer som vill visa upp sina fina kök för mig

• Dundermamman

Kika gärna in hos mig Skrattande...välkommen

• pruppa

dundermamman - wow villken skilnad, jätte fint!
    hur långt har ni emellan skåpen (gång bredden)?

• Dundermamman
    pruppa skrev 2007-10-13 23:16:07 följande:
    dundermamman - wow villken skilnad, jätte fint!hur långt har ni emellan skåpen (gång bredden)?
    Tack!
    Rekommendationerna  är minst 120 cm, men vi har 110 cm då vi fick rätta oss efter balkarna i taket. Maken fick ju dra om skorstenskanalen och röret ner kunde ju inte komma mitt i balken!
    Vi upplever dock inte att det är trångt! Man kan ju ställa sig bredvid spisen om någon behöver fälla ner diskmaskinsluckan helt Räcka ut tungan...
    Denna lösningen är helt perfekt för våra behov, då vi gillar att stå vid spisen tillsammans!
  • pruppa

martinaw - jättefint kök!
    tack för tipset om sidan värkar ju kanon, ska titta till den mer ordentligt när jag har tid.

• mrs holiday

Jag har bilder på mitt kök i mitt galleri. Vi har en bardisk, fast inte med spisen placerad där dock...Men du kanske vill kika som inspiration?

• MalinochRasmus

titta in i mitt galleri

• annca

Liksom mrs holida;  bardisk fast inte spisen där. Bilder från när vi byggde finns i galleriet om du vill kika!

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Marlene73

Bilder på vårt kök finns i mitt galleri! Vi är jättenöjda med köket, det känns öppet och lätt att vara flera som lagar mat samtidigt!

• Dundermamman
    Marlene73 skrev 2007-10-16 18:33:14 följande:
    Bilder på vårt kök finns i mitt galleri! Vi är jättenöjda med köket, det känns öppet och lätt att vara flera som lagar mat samtidigt!
    Jag ville också kika på ditt kökGenerad...men hittar inget galleri hos dig Fot i munnnen
  • Marlene73

Nu fungerar det hoppas jag!

• Dundermamman

Härligt kök...man blir väldigt glad av det färgglada kaklet Skrattande....ovanligt men jättesnyggt!

• pruppa

oj va fina kök ni har allihopa,
    kul att se hur ni matschar kakel, bänkskiva o skåpluckor...
    jag har fått lite vidgade vyer nu

annca - villket fint hus ni har!!!

Svar på tråden bilder på kök gärna med ö eller bardisk