• SVSH

Vad kostar det att adressändra?

Ja, det är frågan.
    På hemsidan (adressändring.se) verkar det som att man bara kan adressändra för en person i taget.
    Men vi är ju en hel familj, ska man då behöva betala 370:- per person??

Någon som vet?

• Svar på tråden Vad kostar det att adressändra?
  • esthelle
    SVSH skrev 2007-10-11 21:00:25 följande:
    Ja, det är frågan.På hemsidan (adressändring.se) verkar det som att man bara kan adressändra för en person i taget. Men vi är ju en hel familj, ska man då behöva betala 370:- per person??Någon som vet?
    Det är totalpriset 370:-, har precis betalt en faktura dit & vi ändrade för 3 pers.

/Esthelle
  • Näckrosen

Och det är inte adressändringen som kostar. Den är gratis.

Men vill man ha posten eftersänd till nya adressen så kostar det.

• SVSH

Men är inte eftersändning mer eller mindre ett måste, jag menar, hur ska man annars få tag i de brev som kanske inte hittar fram..?

• Näckrosen

Det kan ju bo kvar någon på den gamla adressen som kan eftersända eller ta hand om post som kommer. Då behöver man ju inte adressändra.
    Eller så kanske man är helt säker på att man adressändrat hos alla som kan tänkas skicka viktig post och struntar i resten.
    Det finns ju många anledningar till varför man inte behöver eftersända posten.

• Xgirl83

Jag har nyligen gjort adressändring där och det fanns plats att fylla i både mig och sambon, plus fler om det hade behövts.

Svar på tråden Vad kostar det att adressändra?