• Elsans

Vad föredrar du? mio, europamöbler (em) eller IKEA?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad föredrar du? mio, europamöbler (em) eller IKEA?
  • olpansfamilj

handlade mycket från mio men nu har kvaliten blivit så dålig.....em har varit en positiv överraskning. Suveräna kvalitetsmöbler och i alla prisklasser....

• Maja K

em eller folkhemmet.

mio är onödigt dyrt.

ikea låg kvalitet.

• cicci85

Man borde kunnat rösta på annan...

Vi har köpt nästan alla möbler på Nisses, indiska möbler.

• annca

Handlar oftast på IKEA, men tycker möblerna på ROOM är snyggast... däremot skulle jag inte handla där för bekväma är de inte speciellt.
    EM och MIO hamnar på samma andraplats i var vi köper saker. 1 gång vart 10e år, typ.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Panna82

Röstade på EM. Är så fruktansvärt trött på IKEA, de har så fula grejer..
    Vi är jättesugna på en tv-bänk från EM.

• Elsans
    cicci85 skrev 2007-10-12 09:53:07 följande:
    Man borde kunnat rösta på annan...Vi har köpt nästan alla möbler på Nisses, indiska möbler.
    Fast jag vill ju veta vilken av dom man föredrar. Inte var man helst handlar möbler av alla som finns...
  • Miss Congeniality

mio har finast möbler men det fattas alltid saker till dem när man får hem gejerna, skrivar osv...sedan stämmder det sällan med hålen som är förborrade osv.

Där av är IKEA bättre fattas sällan saker, fina möbler, bättre priser en Mio.

Drar igång bebisverkstaden i September 2008!!!
  • Miss Lau

Mio har snyggast grejer men är omotiverat dyra mo man jämför med ex. Ikea. Em tycker jag har kass kvalitet i förhållande till priset.  Måste jag välja så blir det Ikea, annars så gillar jag Asko också.

Svar på tråden Vad föredrar du? mio, europamöbler (em) eller IKEA?