• Anna m Hampus o Malte

Hur hänga upp en gipsmage?

Jaa som rubriken lyder,
    Under mina två graviditeter så gjorde vi "gipsmagar", hoppas nån förstår vad jag menar med det
    Men hur som helst, jag tycker vilja hänga upp dom på väggen men det blir ju liksom problem iom att där är ju inget "bakom" utan bara formen av magen o brösten..
    Nån som har nån idé hur man skulle kunna göra för o kunna hänga upp dom?

• Svar på tråden Hur hänga upp en gipsmage?
  • Anna m Hampus o Malte

ingen som vet? skulle vara sååå tacksam för tips

• Anna m Hampus o Malte

Jag puffar lite, hoppas på att nån har nåt bra tips

• Anna m Hampus o Malte

Vi köpte vanligt gips i remsor eller vad man ska kalla det, vi köpte dom på apoteket gick nog åt ungefär 3 pkt. Sen så sätter man bara dom längs magen och blöter det. Tänk på bara att ha nån olja el nåt under för annars gör det ont det vill jag lova! Himla roligt o ha faktiskt...känns overkligt efteråt att man har varit så stor

• Mazzy

Finns det inte några "bitar" på sidan som du kan göra små hål i och sedan trä ett snöre emellan på baksidan? Läste härinne att någon hängt upp sin mage och satt en ljusslinga på väggen bakom så att det lös genom magen - lät fint tyckte jag!

• Anna m Hampus o Malte

Mazzy;

Vilket bra tips, tack det ska jag nog försök mig på

• NoelochJack

Vi gipsade fast snören på sidorna, men om man inte har gips kvar så är det väl en jättebra ide att göra hål i sidorna.

• frejaloke

Vi har borrat ett litet hål på varje sida och sen spännt ståltråd igenom och hängt dom som en tavla. I dom har vi monterat ljus. Jätteäckert!!!! Dom lyser fint på kvällarna.....Har fått mycket beröm.

• principisessan

tog ståltråd som jag gjorde hål med i sidorna o hängde tråfen igenom, sen var det bara o sätta upp på väggen

• AnnaGBG

Det är ingen av er som har bilder på lysande magar på väggen? Det hade varit intressant att se.

• Anna m Hampus o Malte

Åh det hade jag oxå velat se!

• Snufserufs

Det låter inte som något jag skulle vilja ha på väggen!
    Skulle vara kul att se däremot!

• frejaloke

Ska ta foto ikväll och lägga in.

• tamate

man hade ju efter hängt upp dom kunnat köpa en tom ram som ramar in det lite =)

- det som inte dödar härdar!
Svar på tråden Hur hänga upp en gipsmage?