pingu

Min dotter är Pingu frälst. har inte hittat kläder men på Coop har dom gosedjur i Pingu. Jag har också hittat badleksaker som ser ut som pingviner och det är en riktig hit.
Min son har också pingu den största köpt på coop han har också pingu napp pingu nappflaska.men har inte sett kläder med pingu motiv.Måste hitta ,han älskar pingu.
Har haft en tanke på om jag ska måla pingu på väggen men hur ska jag gå till väga
Tyg med pingu osv.
hej
Vår tjej älskar också pingu. Jag så att det var någon som sålde kläder på tradera. men annars så tror jag att det har funnits på åhlens...
hör av dig om du hittar är också nyfiken.
www.tradera.com/Pingu_mossa_storlek_48_50-auktion-48993062
Leksaksaffärerna (i alla fall i min stad) har två storlekar på gosisar som är pingu. Under hundra kr per styck.
På Tradera dyker det då och då upp lite Pingu saker! Ibland små plastfigurer bland annat.
Lycka till!
Hej har kollat runt lite efter pingu saker men det ända jag ser i stort sätt alla affärer jag har varit i är bara pingu nallen och den har min son redan.Han blir så lycklig när han kollar på pingu filmerna han kan se dom om och om igen,hoppas att det dyker upp fler saker i pingu.
sawalee: jag lovar att jag hojtar till om det dyker upp nåt mer i pingu och hoppas att du gör detsamma.
Mvh:Linda.