• Lillasysters

pingu

finns det fler som har barn som är tokiga i pingu.Undrar också om det är någon som vet var man kan köpa tex kläder med pingu motiv?Glad
  • Svar på tråden pingu
  • zorya

Min dotter är Pingu frälst. har inte hittat kläder men på Coop har dom gosedjur i Pingu. Jag har också hittat badleksaker som ser ut som pingviner och det är en riktig hit.

• Lillasysters

Min son har också pingu den största köpt på coop Flörthan har också pingu napp pingu nappflaska.men har inte sett kläder med pingu motiv.Måste hitta ,han älskar pingu.Glad
    Har haft en tanke på om jag ska måla pingu på väggen men hur ska jag gå till vägaFörvånad
    Tyg med pingu osv.

• Bebisens mamma

Leksaksaffärerna (i alla fall i min stad) har två storlekar på gosisar som är pingu. Under hundra kr per styck.

På Tradera dyker det då och då upp lite Pingu saker! Ibland små plastfigurer bland annat.

Lycka till!

• Lillasysters

Hej har kollat runt lite efter pingu saker men det ända jag ser i stort sätt alla affärer jag har varit i är bara pingu nallen och den har min son redan.Han blir så lycklig när han kollar på pingu filmerna han kan se dom om och om igen,hoppas att det dyker upp fler saker i pingu.
    sawalee: jag lovar att jag hojtar till om det dyker upp nåt mer i pingu och hoppas att du gör detsamma.
    Mvh:Linda.

Svar på tråden pingu