lukta gott i garderoben
Skulle behöva lite tips.. Vad har ni iera garderober för att det ska lukta gott? Mina kläder luktar lite instängt.
Har ni doftpåsar eller gör ni nåt annat för att det ska dofta fräscht?
Skulle behöva lite tips.. Vad har ni iera garderober för att det ska lukta gott? Mina kläder luktar lite instängt.
Har ni doftpåsar eller gör ni nåt annat för att det ska dofta fräscht?
Jag har en doftpåse som luktar ganska skarpt, den räcker för hela klädkammaren och doftar jättegott. Sen har vi i princip bara kläder där, dvs. inga ytterkläder eller skor eller träningsväskor. Då är det mesta fräscht och nytvättat som ligger där. Har alla handdukar o lakan också därinne.
Om det fortf är instängt kanske du skulle måla om (om det är den typen av garderob).
Lycka till!
Ja antagligen har man för mycket grejs liggande på golvet i garderoben. Får väl rensa... Måla, ja det är ju kul när det är färdigt ialla fall.
Var ar du köpt din doftpåse?
Tack för tipsen!!
Ja, den köpte jag i en sån där liten prylbutik. Du vet där de har en massa småkrams; tvål, ramar, krukor, ...
Målningen är lite extrem kanske, men i förra lgh hade vi samma problem som er och det kändes lite trist att tvättade kläder luktade unket. Men i nya lgh som egentligen är lika gammal, men helrenoverad, så har vi inte problemet längre.
Yankee Candle har underbara doftpåsar, bland annat en som luktar nytvättat (och den luktar äkta nytvätt!).
Kan man beställa därifrån?
Ja, de ska gå att beställa via nätet. Jag köpte dock min i butik.
Vilken doft tror du att det är? Midsummer´s night eller ocean water som luktar nytvätt?
o den som inte fanns....
Det är Clean Cotton som sagt.
Ok, läste att de ej kommer finnas mer. Synd!
Min mamma lägger vanliga tvålar i sina lådor och garderober. Det luktar gott, men inte för mycket.
Fast här är den kvar;
ugley.se/shop/product_info.php&products_id=93
Googla på det så får du upp massor.
Jag hängde upp en tvål medans jag googlar
De finns kvar i vissa shops - googla så finner ni dem, om de är av intresse.
Jag gick in på nätet och hittade just vad som blev rekommenderat! Nu har jag skickat efter denna väldoft