De berömda strecken på UL?
Hur var det nu då..två streck för kille och tre för tjej?
Ser tydliga två vita ganska tjocka streck..en liten snopp kanske?
Hur var det nu då..två streck för kille och tre för tjej?
Ser tydliga två vita ganska tjocka streck..en liten snopp kanske?
Jag har aldrig fattat det här med strecken...men för oss zommade hon in o vi kunde själva se att det var en pojke, inga streck eller prickar här inte..utan man såg att det självklart var en pung o snopp
puffar upp!!
Är också intereserad av att veta.
Vår BM sa tre streck för en tjej och vi fick med oss en inzoomad bild med just tre streck. Du hittar den i mitt bildgalleri om du vill jämföra.
NÄ tre streck pojke två tjej är det väl? Jag ser då två tydliga streck på din bild i alla fall.... o det fanns en tråd om det här för ett tag sen...
Hmm... jag kan ha blandat ihop det. Jag lyssnade mest på om hon sa att det var en kille eller tjej. Man blir lätt lite känslosam och okoncentrerad på UL.
Kollade på din bild Cattis! Har inte UL-bilden här men ska kolla när jag kommer hem..tror mina streck var lite tjockare! Kram
Tyckte oxå att vi såg hela paketet, sitter o granskar videon o det ser verkligen ut som pungen.... men har inte sett själva snoppen så därför är jag lite osäker....
Vår bm säger inget om kön för man måste gå på ett särskilt ul för att få veta könet à 600 spänn....så....!
På det UL som vi gjorde i V 20 visade de på tre tydliga streck och det var blygdläpparna och springan emellan, och vi vet dessutom med säkerhet att det är en tjej eftersom vi har gjort fostervattensprov. Hur det ser ut på pojkar vet jag inte, men tre streck det är tjej iaf.
Nu har jag detaljstuderat min bild och där är två tydliga streck och ett litet streck mitt i mellan. Det stämmer ju med Ann E Rs beskrivning och det stämmer även med det jag tror min BM sa.