Killar-könsherpes
Måste de ha någo form av så någonstans på snoppen för att dessvärre bli smittade med könsherpes...eller hur går det till?
Måste de ha någo form av så någonstans på snoppen för att dessvärre bli smittade med könsherpes...eller hur går det till?
*förvirrad*
Men du att killen måste ha sex med någon som har sår för att få könsherpes så stämmer det....!
Ja...sex med någon tjej som har könsherpes tog jag som..."en självklarhet"
Men, måste han ha sår..? Räcker det om tjejen har blåsorna för att han ev ska smittas?
Ok...tack.
jag fick herpes av en kille som inte visste att han hade herpes han hade inga blåsor då vi hade sex.....tre veckor efteråt bröt d ut på mig så d kan smitta även utan blåsor..
Låg han med en annan tjej oxå då eller haha eftersom du fick det me fan vad äkligt hehe
mm verkligen skitäckligt, bara ca 80% har någon form av herpes, antingen munherpes eller könsherpes
Man smittar genom kroppsvätskorna så det behövs varken sår eller blåsor från någon part för att bli smittad. Man smittar MEST när man har blåsor, men risken för smitta finns ändå mellan utbrotten också tyvärr
Ja du har så rätt så (Anonym) det e verkligen äkligt o därför det bästa att hålla sig till sin partner..ler