• Sussipussi

Namning av kläder -bra penna?

Kan ni rekommendera en bra penna för namning. Jag köpte en på polarn&pyret, men den går ju bort i tvätten.

• Svar på tråden Namning av kläder -bra penna?
  • Kajee

Har hittat en bra på Åhléns. Den fanns på pappersavdelningen av någon anledning.

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Lilla Kimi

Gå på panduro och köp en bra textilpenna! Tror att du även kan få dessa att sitta jävligare än jävligast om du stryker över texten men kommer inte helt ihåg..

www.panduro.se

when it´s dark enough you can see the stars..
  • Cordeliae

penol777 - permanent

Jag köpte den i en pysselaffär "typ" panduroaffär. Den fungerar jättebra.

• kixter78

Köpte permanenta pennor på ica maxi, för att märka kläder med. Både en röd och svart som fungerat mycket bra, aldrig behövt märka om något..

• Näckrosen

Jag köpte en förpackning med en röd och en svart på coop som har fungerat bra.

På många kläder finns nu en lapp som är till för att skriva namn på som är i bomull.
    På den tycker jag det funkar ganska bra med vanlig bläckpenna.

• Alle

På välsorterade pappershandlar brukar det finnas sk Laundry pens - märkpennor speciellt för textil. Jag har en sån men använder även permanente OH-pennor - de funkar jättebra.

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Alle

På välsorterade pappershandlar brukar det finnas sk Laundry pens - märkpennor speciellt för textil. Jag har en sån men använder även permanente OH-pennor - de funkar jättebra.

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
Svar på tråden Namning av kläder -bra penna?