• Anonym ("Klasen")

Hemorrojder!!

Alltså, hur fan blir man av med dessa livlösa hängande klaspåsar som etsat sig fast i röven på en?? Jag känner mig inte sådär porrig när jag ska köra doggystyle eller så "Ja spana in mina hotta klasar du bara..." Nej, jag vill bli av med dem! Men hur fan gör man? Det hjälper ju inte med krämer eller så, eftersom de inte är svullna nu, men attans vad de vill vara kvar och göra sig påminda. Särskilt då man ska till och få det myselimysigt, då vet man: Min rööf ser inte ut som den borde! Den ser massakerad ut! Fan, vad gör man? Hur har ni andra gjort?

• Svar på tråden Hemorrojder!!
  • funbun

Det kan dom väl ta bort på vårdcentralen?

• Anonym ("Klasen")

HUR? Vad säger man? Kan dem verkligen det då?

funbun skrev 2007-10-13 23:05:47 följande:
    Det kan dom väl ta bort på vårdcentralen?
  • funbun

Jag vet faktiskt inte men jag vet att när jag praktiserade på vårdcentral så var det flera som kom dit med hemorrojder. Då gick dom in på ett rum med massa verktyg men jag såg ju inte vad dom gjorde där iofs...Du kan ju googla på ämnet.

• Anonym ("Klasen")

Men är det verkligen ingen annan som känner igen sig? Ingen annan som haft problem med hemorrojder eller så? Det låter otroligt osannolikt.

• Tittiio

Finns nog inte så mycket att göra åt det är jag ledsen för. Hade det själv och hade världens problem av det, och det var då ingen om sa till mej på vårdcentralen att de gick att ta bort inte nej nej..utan det är sånt man får ta helt enkelt. Men tro mej det är vanligt det där skiten...=0(

• Anonym

en enkel operation, med laser tror jag. vet en som gjort det, å jag tror inte det var så svårt att få remiss till operation heller.

• Anonym (Jag med)

Jag vill oxå ta bort mina, har fått fler för varje grav o förlossning så efter denna nu ska jag kolla upp alternativen. Har hört att dom kan sätta som små gummiband runt o då stryps blodet o dom "dör"... För jag tycker det är jobbigt med dom, dels i sexlivet men även renlighetsmässigt, känns som det alltid finns risk att jag inte får bort allt när jag torkar mig o så...

• Anonym ("Klasen")

Men precis!! Inte fasen bli rman riktigt ren av att enbart torka sig efter man skitit inte! Nej nej, man ska typ få ställa sig i duschen å verkligen tvätta av de små jävlarna! Å hur kul är det på en skala då? ja, så ser man på porrfilm, de är sådär perfekta där, inte för att ja är analfixerad annars, men varför ska jag behöva se ut so et miffo i röven?
    Jag är supernervös att killen ska råka röra där när vi har sex eller så! Pinsamt, lixom, det är min hemorrojd du tar på. Usch..

• Anonym ("Klasen")

Snälla, är de ingen som lyckats bli av med sina? Ska man behöva typ klippa av dem eller?? För på nåt sätt vill jag ha tillbaka min röv.

• Anonym

ring till vårdcentralen och säger att du har problem och lider av dina hemorrojder, då får du en remiss till operation!

Svar på tråden Hemorrojder!!