Han kommer för fort!
Första gången vi hade sex så kom han i samband med själva penetrationen. Tänkte att det kanske hade med att han var spänd o eftersom det var våran första gång. Vi var båda 26 vid tillfället och han hade ju haft förhållanden innan mig. Tänkte att det säkert löser sig med tiden, men det blev inte mycket bättre. Strax efter att han kom in i mig kom han. Alltid. Kanske ett par till fem juck var vanligt. Eftersom jag älskade honom valde jag att se emellan fingrarna på detta och gifte mig något år senare med honom. Nu har vi varit tillsammans i fem år och det är fortfarande likadant. Jag har någon gång då och då lite finkänsligt föreslått att han kanske skulle kunna öva upp sitt problem så vi kan ha sex iallafall en liten stund innan han kommer. Jag köpte även en penisring med klitorisstimulator för att hinna få ut nåt av den lilla tiden vi har sex. I teorin, that is.
Senast vi hade sex så satte jag mig på honom och tänkte rida, eftersom han säger att missionären är den ställningen som är svårast att hålla sig i. Men han hann inte ens hela vägen in i mig innan han inte klarade mer. Penisringen hann vi inte ens starta. Detta var väl försök 5 med ringen, utan att jag fått testa eftersom han alltid kommer för tidigt. Då fixade jag inte att vara snäll och förstående mer. Då sa jag att det här måste bli bättre. Att jag saknade ett sexliv där jag fick ut nåt.
För saken är den att även om han kommer direkt så får jag inte ut nåt av att han ligger o tillfredställer mig oralt efteråt. Det är liksom över för mig då. Likadant om han gör det innan. Penetrationen och själva "dunkandet" är det som tänder mig och som jag får ut nåt av i sexet. Oralt "gör det inte" för mig. Inte dildos heller. Han måste helt enkelt hitta ett sätt att klara av att hålla igång längre.
När jag tog upp det till diskussion så försökte jag lägga tyngdpunkten på träning och kanske nåt hjälpmedel såsom salva som minskar känsligheten för honom. Jag frågade vad han trodde det berodde på. Var jag för trång? Var han för kåt? eller vad?!? Jag frågade om det alltid har varit så eller om det blir särskilt så med mig. Då svarar han att det är särskilt med mig. Dessutom lever han i nån självförnekelse om att vi inte haft det så i början av förhållandet utan att det blivit svårare det senaste.
Jag ber honom att träna eftersom det är det enda som skulle göra att jag fick ut något av vårat sexliv. Då säger han att det inte hjälper. Han tror att mer sex skulle hjälpa. Sex oftare, alltså. Men jag vet ju att det inte gör det. Vi hade sex väldigt ofta de första åren och han kom jättesnabbt då också. JHan tyckte jag snöade in på själva övandet, men det är ju där skon klämmer. För visst kan det ju bli bättre av att man övar. Han vägrar träffa nån och prata om detta med också. Detta är jättefrustrerande eftersom jag vill ha en man som orkar hålla på några minuter iallafall. Men han vill inte öva och jag orkar inte vara snäll längre.
Synpunkter tack!