• Emma Erika

V24 och deppig? Nån mer?

Hej

Jag är i vecka 24 och har de senaste dagarna känt mig lite nedstämd och deppig:/ Vet inte varför och kan inte sätta fingret på varför och kan heller inte ge min sambo en bra förklaring. Har precis varit på 3d UL och tyckte det var det bästa jag någonsin gjort och sambon tycker detsamma. Förstår inte varför jag ändå känner mig så här. Nån som känt liknande eller varit nere under en period i graviditeten?

Paulina

• Svar på tråden V24 och deppig? Nån mer?
  • Minxy

Jag är i v. 21 (20+4) och har varit låg de senaste 2 dagarna. Kan inte heller sätta fingret på VAD som gör mig deppad - har nära till tårarna och känner mig allmänt nere.

Mycket har ju säkert med hormoner att göra - inte alls särskilt konstigt med tanke på hur hormonerna åker karusell i kroppen just nu!

Jag ska försöka ta mig i kragen och ta en lång promenad med sambon idag - få lite solljus och se om det hjälper

Hoppas vi snart blir på bra humör igen

Gravid i vecka 21!
  • kramanna

Hej!
    Jag upplever helt samma grej här, i v. 24.
    Vill bara vara lycklig och njuta av hur underbart allting är, men istället ligger jag här och tårarna trillar utan orsak.

Hormoner tänk så mycket smartare om hormonerna skulle fixa så att man blev glad åt att vara gravid istället.

Kram!

• Emma Erika

mm skönt att höra att man inte var ensam om detta. Tårarna trillade för en stund sedan men då satte sambon mig framför tvn med ett täcke och en bra film. Börjar kännas lite bättre eftersom han är så förstående också. Hoppas bara att det ska bli bra och att man kan njuta av att vara gravid istället.

Lycka till! :D

• sataya

jag har varit deprimerad innan grav. och sedan när jag blev gravid så hamnade jag i en svacka igen.. är i v. 26 nu.. även fast jag är lycklig och glad så är jag inte det på nått sätt...

Lilla
Svar på tråden V24 och deppig? Nån mer?