Yankee Candle´s juldofter?
Vilken tycker ni luktar godast?
Någon som har prov någon av de nya juldofterna?
Vilken tycker ni luktar godast?
Någon som har prov någon av de nya juldofterna?
Jag gillar Cinnamon & Sage och så den som doftar gran
Den har jag inte provat, ska nog ta och beställa den.*L*
Puffar lite, vill också veta!
Jag har köpt Christmas Cookie och Gingerbread, luktar jättegott
Gingerbread är nu tror jag.
Kan inte skriva ser jag *skratt*.
Det ska stå - Gingerbread är NY tror jag.
Vilka varianter brukar ni köpa? Votivljus, jars, doftvaxer eller annat?
Förra året hade jag vax men nu har jag inte kvar mina lyktor så nu kör jag på votives och jars.
Har nästan bara kört på votiv och jars tidigare, men börjar blir mer och mer doftvax.
Vet inte om jag inbillar mig, men jag har fått känslan av att vaxet ger mer doft. Men i så fall försvinner de väl fortare också. Lite svårt att avgöra eftersom de är olika stora.
Har så tråkig aromalampa, måste skaffa en ny... snyggare...
Jag tror också att vaxljusen doftar mer, starkare och längre men mina båda lyktor var så fula :(
Då är det inte bara jag som inbillar mig alltså
Är det någon som vet om det finns någon riktigt välsorterad butik med Yankee Candle i Sverige, alltså vanlig butik?
Finns det en sådan så kanske ett besök till den orten/butiken får planeras in i någon reseplan framöver.
Eller kanske något för en helgtripp om det inte är för långt bort.
Var köper man dessa dofter? På nätet eller?
jassikan.. hej! vet inte vart du bor..men här i uddevalla har vi 2 affärer som har riktigt mkt olika dofter på yankee candle!!
Vombell>
Finns både på nätet och i en del presentaffärer, en del Plantagen etc.
Elinore>
Aha, okej. Då får vi absolut inte flytta till Uddevalla i varje fall, kanske förköper mig
Lite långt, har drygt 40 mil dit, men kanske något att försöka komma ihåg till semestern (om jag lyckas komma ihåg det ända till sommaren).
Vore coolt att besöka jättebutiken med Yankee candle de har i USA.
jassikan: Tack. Har hittat några på nätet nu men det var mycket i frakt! mellan 69-80 kr! Finns det ingen billigare? Eller en butik i Örebrotrakten kanske.... Ska kolla Plantagen i Örebro.
Här finns några som har lite billigare frakter.
Frakt 29:-
www.satine.se/system/webshop.asp&FID=442&HSID=5111
De har några enstaka dofter.
Fraktfritt över 600:-, annars 39:-
www.pulpstore.se/index.php
De har också några enstaka.
Frakt 49:-
www.mellmine.se/shop/catalog/index.php/cPath/61
Ganska många varianter.
Många av sakerna är ju lite ömtåliga så det är väl därför som det kostar en del i frakt.
Sen kan det tillkomma kostnader om man vill ha faktura eller postförskott eller liknande.
Tyvärr ingen koll på Örebro.
OJ tack så väldigt mycket!!
Marie IE B>
Tack för tipset, det var lite närmare. Ska lägga in presentaffären i Ikanohuset och Anna K i Jönköping i minnet
Har jag vägarna förbi så måste jag nog kolla in dem.
Jag har Gingerbread och tycker den doftar underbart!