• Blomman75

Sunwing Sandy Bay Cypern

Har precis bokat en resa till Sunwing Resort Sandy Bay Cypern och genast har man lite funderingar. Någon som varit där kanske kan hjälpa mig...
    I Barnpaketet ingår det tydligen en lånesulky, är denna så pass bra att man inte behöver ta med egen barnvagn? Viloläge är dock ett måste, min tjej är 1 år och sover i vagnen. Barnmat och blöjor tar man med eller köper där?
    Finns det mycket leksaker att låna eller ska man släpa med sig en bag med detta?
    Några andra bra tips som ngn sitter inne med?? Vi åker om 2 v..

• Svar på tråden Sunwing Sandy Bay Cypern
  • pingu74

Vi var visserligen inte på sunwings hotell utan på Callisto och fick en lånevagn till vår ettåriga kille. Det var en Brio sitty, jättefin vagn med viloläge inte liggläge.Vi var helnöjda med den.
    Barnmat och blöjor tog vi med oss, och det var tur för vi såg inte skymten av vare sig blöjor eller barnmat nånstans, iofs letade vi ju inte alls.
    Hoppas ni får en skön resa!

• Blomman75

Låter ju bra med lånevagn, ni hade alltså inte med er någon egen?
    Funderar oxå på att ta med blöjor o mat så inte hela semestern går åt att ränna runt )

• pingu74

Nej, vi tog inte med vår egna vagn, utan när vi beställde resan så beställde vi även lånevagn och resesäng till lillkillen.

• mantaray

Jag funderar också på att åka till Sunwing Sandy Bay, fast till våren. När jag pratade med resebyrån så sa de att sulkyn inte går att fälla till liggläge.

• Wera med W

En till som funderar och undrar lite över frukostbuffén ... Är den värd att betala extra för - ni som varit där ???

• CoCl

var där i augusti de varnar man såg där gick att fälla till liggläge  och hade som ett littet tak över. blöjor och barnmat finns men är mycket dyrare. Men tänk på att om ni äter på hotellet äter er dotter gratis ur barn buffen. det finns ett lekrum. Frukosbuffen är ett måste finns allt och tänk vad skönt att slipa lagatill och bara gå där i från utan att behöva plocka i ordning och diska.

Svar på tråden Sunwing Sandy Bay Cypern