• SlatkiMedo

Färga håret blont

Min fru undrar om man kan färga håret när man ammar? Sonen är 1 månad.
    Vet att man inte ska färga när man är gravid, hon gjorde det iallafall och det blev katastrof, blev inte alls bra.
    Så nu undrar vi om man kan göra det när man ammar.

• Svar på tråden Färga håret blont
  • Ex ungue leonem

Kontakta en frisör

SlatkiMedo skrev 2007-10-15 14:01:45 följande:
    Min fru undrar om man kan färga håret när man ammar? Sonen är 1 månad. Vet att man inte ska färga när man är gravid, hon gjorde det iallafall och det blev katastrof, blev inte alls bra. Så nu undrar vi om man kan göra det när man ammar.
    Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • little mommy

Därför det blir katasrpf ofta när man färgar när man är gravid beror ju på hormonerna i kroppen, och nu när hon ammar har hon ju oxå mycket mer hormoner än vanligt. be henne i stället tona håret, blir det fel så tvättas det ju bort. min åsikt bara.

SlatkiMedo skrev 2007-10-15 14:01:45 följande:
    Min fru undrar om man kan färga håret när man ammar? Sonen är 1 månad. Vet att man inte ska färga när man är gravid, hon gjorde det iallafall och det blev katastrof, blev inte alls bra. Så nu undrar vi om man kan göra det när man ammar.
  • Chiculata

jag både färgade håret när jag var gravid och när jag ammade och det blev precis som när jag var "icke"-gravid

the most important history is the history we're making today
  • ElinaNikki

jag blekte håret både då jag var gravid och då jag ammade och det blev bra, som vanligt.

Svar på tråden Färga håret blont