• Anonym (besviken!)

min pojkvänn har haft så kallad msn spy på mig!

han har sätt o läst allt jag skrivit på msn i ca ett år!!är så djävla besviken!!
    jag snokade i hans tele EN jävla gång!!sen sa jag vad jag sätt å vi lovade varandra att aldrig snoka!

men det gällde tydligen bara mig!o han tillokmed har då en spy på min msn!! är ..ja..det finns inte ord..

• Svar på tråden min pojkvänn har haft så kallad msn spy på mig!
  • Anonym

Och han är fortfarande din pojkvän?

• Anonym

Hur märker man att dom har spy på en ???

• Anonym

Oj, det verkar ju inte helt sunt! Vad intigritetskränkande!
    Hur märkte du det? Eller erkände han det?

• älska livet

måste va att ha spart konversatinonslogger...

• Anonym (besviken!)

hur jag märkte..jo för att under detta år har vi haft pausar i vårt förhållande just på grund av att vi inte har det så bra..å han fick reda på massa saker som han inte borde vetat..å i vissa fall sa han att det var vänner som tjallat!jag kan säga att jag var såå ledsen å besviken å visste inte vem som gick bakom min rygg!
    Sen hade vi en brejk för några veckor sedan..å då kunde han nte låta bli ..han kom in på msn å kopierade det jag skrivit å ville ha en förlkaring!(hade skämtat med en kille)
    Har ingen aning om hur man får detta..men jag skrev å sa att han gör något olagligt!!då skrev han tillbaka på msn att "du har fått datorn av mig..så skyll dig själv"

han är INTE min kille längre!

• Ayishaaa

han har förmodligen kopplat in sig på din dator...En person gjorde det på min förrut och såg allt jag skrev etc...inklusive alla lösenord etc etc....Vet inte hur det funkar men vet att det går...

• Anonym (besviken!)

han går in på sin dator från sitt hem!hur lätt som hälst tydligen!

Svar på tråden min pojkvänn har haft så kallad msn spy på mig!