• sagan om mig

Någon som blivit spådd av medium och sedan har det som berättats hänt?

• Svar på tråden Någon som blivit spådd av medium och sedan har det som berättats hänt?
  • Ina3

Jodå, jag blev spådd för ca 15 år sen och det mesta har faktiskt slagit in..otroligt säkert gjort. Hon berättade även vad som hade hänt mig bakåt i tiden när jag var liten, otroligt bra i detalj.

Hon var duktigt och hon använde varken kula eller tarotkort och jag fick allt inspelat på ett band.

Så sent som för 1 år sen kom jag på vissa saker som gjorde att jag blev helt säker på att jag skulle få ett jobb som jag sökte. Ett jobb som var svårt att få pga att många kvalificerade personer sökte detta. Och visst fick jag det...precis som hon hade sagt.

• sagan om mig

Intressant att höra. Jag ska till en "spåtant" nästa vecka som ska vara väldigt bra.. Hoppas hon har roliga saker att berätta om min framtid

• lavitaebella

Ja, jag blev spodd av en tant utanför örebro. Det var över ett ors väntetid, och eftersom jag var YTTERST SKEPTISK so gav jag falska uppgifter, dvs hon hade aldrig kunnat kolla up VEM jag är. Ja hon sog en hel massa, men vad jag tyckte var rena "lögnen" var att hon sa att jag skulle oka till ett tysktalande land och att jag skulle bli kvar där....Jag som inte kunde nogon tyska och det skulle vä aldrig falla mej in att lära mej det!!!Frankrike var jag po väg till, so det so! Jag okte visserligen till Frankrike, men blev kvar i lite över ett or. Senare fick jag jobb i Schweiz, men i den fransktalande delen, men senare blev det so att jag fick lära mej tyska och nu är jag kvar här, sedan snart 20 or.
    Hon sog även att min pappa var utländsk. Hon sog även fron vilket land. Hon sog mina förfäder po min mammas sida.
    Ja, hon hade verkligen ett sjätte sinne!

• slangbella

Jag fick höra (för länge sedan när jag var hos en spåkvinna tillsammans med en kompis) att det kommer fram en man på gatan och ger mig pengar. Jag och min kompis skrattade åt det: vadå man på gatan som ger mig pengar? Ska jag bli prostituerad eller? Några dagar senare när jag är på stan är det någon som ropar efter mig. Då är det en kompis brorsa som jag lånat ut pengar till några helger tidigare. Där fick jag igen dem. Kan vara slump, men också inte...

Samma sittning så säger hon att jag kommer att jag ska få lön för extrajobb: 1250 kr. Jag var väldigt förbryllad eftersom jag hade fast jobb och visst, jag brukade jobba extra ibland, men den lönen bakades alltid in i den vanliga lönen... Några veckor senare så ringer en kompis och frågar om jag vill jobba extra på hans firma den helgen. Visst, sa jag. När lönen sen betalades ut så var den på 1280 kr... Kan vara slump, men också inte...

Det är otroligt vad lite man klarar av om man verkligen inte försöker
  • DLF

Jag har också blivit spådd och det var mycket som stämde in! Trodde även jag att det hon sa var heeelt fel, eftersom jag var inne på en helt annan bana. Men se en vecka efter jag spått mig slår två av sakerna in, helt osannolikt

• Wööörmi
    slangbella skrev 2007-10-19 07:29:28 följande:
    Jag fick höra (för länge sedan när jag var hos en spåkvinna tillsammans med en kompis) att det kommer fram en man på gatan och ger mig pengar. Jag och min kompis skrattade åt det: vadå man på gatan som ger mig pengar? Ska jag bli prostituerad eller? Några dagar senare när jag är på stan är det någon som ropar efter mig. Då är det en kompis brorsa som jag lånat ut pengar till några helger tidigare. Där fick jag igen dem. Kan vara slump, men också inte...Samma sittning så säger hon att jag kommer att jag ska få lön för extrajobb: 1250 kr. Jag var väldigt förbryllad eftersom jag hade fast jobb och visst, jag brukade jobba extra ibland, men den lönen bakades alltid in i den vanliga lönen... Några veckor senare så ringer en kompis och frågar om jag vill jobba extra på hans firma den helgen. Visst, sa jag. När lönen sen betalades ut så var den på 1280 kr... Kan vara slump, men också inte...
    ha ha vilken häftig slump i så fall ;)
    vill lyckas så vårt frö som får min mage att växa :D
  • sagan om mig

Åå vad spännande! De måste ha en enorm förmåga att ta in engergi, har ett sjätte sinne eller vad det nu är.. Visst finns det en massa bluffsiorskor men några måste ju vara "på riktigt". Min sittning blev uppskjuten till nästa vecka. Superbesviken blev jag Men nu är det i a f bara 5 dagar kvar till det är dags..

• Wööörmi
    sagan om mig skrev 2007-10-16 17:00:38 följande:
    Intressant att höra. Jag ska till en "spåtant" nästa vecka som ska vara väldigt bra.. Hoppas hon har roliga saker att berätta om min framtid
    får man fråga var den spåtanten finns?? jag letar någon bra i malmö :D
    vill lyckas så vårt frö som får min mage att växa :D
Svar på tråden Någon som blivit spådd av medium och sedan har det som berättats hänt?