Killen fick tuppjuck på fyllan..
Häromdagen hade vi haft hur trevligt somhelst, ute och ätit och sedan hamnade vi på fest.
2 killkompisar förljde med hem, den ena gick tidigt.
Sen händer något, min kille välter ut sitt glas med innehåll över hela bordet. Jag ber han torka upp. Han ger mig en blick (om blickar kunde döda..) Ger mig fingret. Jag säger åt honom igen, o jag hämtat papper.
Han ger mig evil-eyes, torkar upp, men slänger sedan norchalant pappert på golvet och börjar säga nerdvärderande saker till mig.
Jag blir sur och säger åt honom att sluta bete sig så mot mig i mitt eget hem.
Killkompisen går, han märker den otrevliga atmosfären/stämningen.
När min kille ska följa han till dörren slår (puttar) han ner mina fötter från fotpallen.
Han slänger iväg en nästan full cola-flaska över rummet (anledning vet ej)
Sedna står jag med armarna i kors och skäller ut han, att han inte ska förnedra mig i mitt eget hem, jag har inte gjort något. Då slår han ner sin hand mot mina underarmar så jag inte längre står med armarna i kors.
Jag får nog slänger ut han i trappan, med alla ahsn grejer.
Därute står han i 1timme skriker, spottar, sparkar i trappräcket.
Sen börjar han böla o vill komma in. Han får be om ursäkt för varje grej innan han kommer in.
Han bölar säger jag älskar dig etc. Slår sitt huvud i köksinredningen, osv.
Tillsist lägger han sig i soffan (som jag tvinga han till om han skulle stanna)
Han åkte hem dagen efter. Han mindes ingenting av hur han behandlade mig. Jag har inte svarat på varken mess eller när han ringt. O han har skickat 15 st, allt från varför jag inte svarar, till att han bett om ursäkt. Att han saknar och inte vill mista mig samt frustration om att jag inte svarar..
Jag har sagt att jag vill tänka över detta hur jag vill ha det. OM vi ska fortsätta får han inte dricka i min eller mitt barns närhet.
Överreagerar jag? Vi har aldrig bråkat på riktigt innan bara tjafsat. Vi har festat innan o aldrig har jag sett honom såhär.
Min mens är 2 dagar sen så jag kan vara gravid detta får mig till panik..
Hjälp mig vad ska jag göra?