• HelenS

Vill ha tips om bra frisör i Huddinge/Botkyrka

Jag vill klippa mig och behöver lite tips om en bra frisör runt Huddinge / Botkyrka / Farsta!

• Svar på tråden Vill ha tips om bra frisör i Huddinge/Botkyrka
  • Joline

Hej!

GRODAN & C/O på Sjödalsbacken i Huddinge C är suverän!

Deras tfn är: 08 - 711 18 50

Lycka till!

ARVID 041214 & OSKAR 070407
  • kikkan79

Sist klippte jag sonen i Farsta o han var jättenöjd.

Kan dock inte tala för egen del. Men av folket o lokalen att dömma så verkar dom duktiga o bra.

• HelenS
    Joline skrev 2007-10-17 01:13:03 följande:
    Hej!GRODAN & C/O på Sjödalsbacken i Huddinge C är suverän!Deras tfn är: 08 - 711 18 50Lycka till!
    Hallå! Tack, jag har faktiskt varit där en gång. Kanske blir en tur dit igen, jag vill liksom hitta ett ställe att återkomma till.
    kikkan79 skrev 2007-10-17 01:16:39 följande:
    Sist klippte jag sonen i Farsta o han var jättenöjd.Kan dock inte tala för egen del. Men av folket o lokalen att dömma så verkar dom duktiga o bra.
    Jag har också klippt mig i Farsta någon gång, var det brevid Lindex?
  • kikkan79
    HelenS skrev 2007-10-17 11:06:41 följande:
    Jag har också klippt mig i Farsta någon gång, var det brevid Lindex?
    ja eller vet inte. Där ute en bit från torget. Mellan kappahl o stadium nånstans, men det e väl där lindex ligger kom jag på :)

Förr klippte jag mig alltid hos en tjej nere i huddinge centrum. Hon var så duktig. Men när hon gick på mammaledighet så fick jag nån annan som färgade mitt hår svart. Hjälp så det såg ut........

Sörjer ännu idag att hon försvann. E så skönt när man kan gå till samma jämt som känner en o vet vad man kan tänka sig.
  • HelenS
    kikkan79 skrev 2007-10-17 12:11:30 följande:
    ja eller vet inte. Där ute en bit från torget. Mellan kappahl o stadium nånstans, men det e väl där lindex ligger kom jag på :)Förr klippte jag mig alltid hos en tjej nere i huddinge centrum. Hon var så duktig. Men när hon gick på mammaledighet så fick jag nån annan som färgade mitt hår svart. Hjälp så det såg ut........Sörjer ännu idag att hon försvann. E så skönt när man kan gå till samma jämt som känner en o vet vad man kan tänka sig.
    Var klipper du dig nu då?
  • Chiculata

jag klipper mig på sjödalssalongen i huddinge centrum.

the most important history is the history we're making today
Svar på tråden Vill ha tips om bra frisör i Huddinge/Botkyrka