Bilder/priser på kök med nya köksluckor?!
någon som har enbart bytt köksluckor men behållt stommarna som skulle vilja visa mig era bilder! Skriv gärna vart ni köpt luckorna och vad det kostade..!
Tack på förhand!
någon som har enbart bytt köksluckor men behållt stommarna som skulle vilja visa mig era bilder! Skriv gärna vart ni köpt luckorna och vad det kostade..!
Tack på förhand!
ingen??
Hej, kan tyvärr inte lägga in bilder men vi har nytt kök (eller endast luckor men känns som ett helt nytt kök) från Härjedalskök där sambon jobbar. Vi har alltså kvar de gamla stommarna med nya luckor, de måttbeställer så du kan ha vilka stommar som helst. Jag är super nöjd med det!
åhhh...låter ju kanon bra=) vad kostade det för er..?? och hur stort är erat kök?! Tack för du tog dig tid att svara!!
Ja vet inte riktigt vad vårt kostade och vi fick säkert lite rabatt också (hoppas jag). Tror att de brukar säga ca. 30 000 för ett vanligt kök. De här är Svensk tillverkade med bra garantier och så. Våra kompisar har från ett billigare företag men med samma princip, de betalade "bara" ca. 20 000 men de är skillnad i passform mm.
Var bor ni?
vi bor i Grimsås..söder om jönköping tror jag det blir..?! okej..oj 30 000 var nog lite mycket..är det bara för luckor, gångjärn och handtag då eller..?
Luckor, lådor, gångjärn, handtag och montering.
jaha..okej..men vad tror du det skulle kosta om man monterar det själv..?
tack för hjälpen fresten =)
Jag tänkte mer på passform med lådor mm. Att det är bra gångjärn och dämpare och så.
Ja fast det brukar ju vara samma märke de använder. Vi använder iaf samma som de större företagen.
Funderar oxå på att bara byta luckor. Men 30000 låter svindyrt. På Ikea kan ma få ett helt nytt kök (normalstort) utan vitvaror för ca 25000! Jag har även varit i kontakt med några företag som bara säljer luckor och de skulle ha ca 20000 för ett normalstort kök. (Stjärnkök och Norddesign).
Carro W - var jobbar du?