Vad skriva i SMS för att tända er män??
Ja har ni ngra heta tips vad man skriver i ett sexigt sms för att reta och locka lite..;)
Är trött på det vanliga och vill göra honom ricktigt sugen..
Ja har ni ngra heta tips vad man skriver i ett sexigt sms för att reta och locka lite..;)
Är trött på det vanliga och vill göra honom ricktigt sugen..
Beroende på var han är och vad han gör så skriver jag lite olika. Sist var han ute med sina killkompisar, och då skrev jag (onödigt detaljerat kanske) att jag precis lagt mig i sängen efter en varm dusch, var lite kåt och smekte min lena f****, att jag ville att han skulle komma hit så jag kunde möta honom i hallen, ta honom i munnen, hur underbart det skulle vara om han tog mig riktigt hårt och vilt i munnen, sedan att vi gick vidare till duschen, där han skulle ta mig hårt bakifrån mot väggen, sist avsluta det hela på köksbänken där jag skulle kunna se när han går in och ut i mig.
Han kom hem efter 20 min...
Här om dagen skickade jag ett sms till honom där jag i detalj beskrev hur jag lekte med Mr Rabbit, in i minsta detalj och stön.
Det funkade fin-fint det med.
Bra tips! Tack.. Ngn mer som vill svara.
Tror jag ska prova Ellahs knep... tyvärr är min sambo över en timmes bilfärd hemifrån just nu så några 20min blir inte tal om även om jag lockar rejält...
Nu har jag gått vidare till att skicka mms med lite beskrivande texter, jag har liksom börjat det hela och så får han fortsätta. Antar att han blev ganska chockad av detta som kom med han kommer så snart han slutat jobba hehe... Så himla kul detta!
"Min" blev till sig när jag skrev att mitt lilla analhål var trångt och ville ha hans kuk i sig o bli tuktat... eller nåt liknande.
Tänk om man ändå kunde få sånna sms *suck*
Jag kan gå in på toaletten på jobbet med telefonen och spela in en liten video när jag rör mig själv...man får variera lite, ibland ha med sig något busigt och föra in...att få en sån MMS video har alltid varit väldigt uppskattad av pojkvännen!
Kan man skriva så snuskiga sms till sin kille utan att de blir rädda??? Vad bra!! *fantasin sätter genast igång*
Jag brukar skriva något i stil med "Nu du ska du allt få min köttbanan i ditt lilla myshål" eller varför inte "kom hem nu och känn på chefens hårda skaft". Funkar alltid.
Varför skulle killen bli rädd? Jag blir själv upphetsad när jag får liknande sms av min kille.
Jisses Ellah...en sån tjej vill man ju ha
och jag som trodde mina "jag vill ha dig nu" - sms var porriga
Anonym: Det räcker säkerligen oxå för många människor
Fyll mig! Funkar jag lovar!
underbart att få sexiga sms. Inte bara för sms:et skull utan att det faktiskt finns någon som tänker på en :)
snart måste man ju lämna ut sitt nummer ser jag :) Blir ju kåt av detta ;)
Nåt sånt här kan man ju skriva...
"Nu sitter jag och bajsar och tänker på dig... känner hur den stora hårda korven glider ut ur rövhålet och den härliga doften sprider sig i badrummet... det är så sköööönt... mmmmmm."
Det beror väl på vad han tänder på. En del killar gillar raka puckar och riktigt snuskiga ord. Andra vill ha mer subtila förförelseknep.
Du måste nog pejla läget lite hos just din kille.
Men visst kan ett sexigt MMS funka. Eller en kort sammanfattning av en fantasi du har om honom. Man kan också inleda lite oskyldigt med: "Vad gör du?" Sedan följer man upp med ett: "Jag tänker på dig." Och så kan man skriva exakt HUR man tänker på honom.