• AmandaPitkänen

Vevay? Erfarenheter nån?

Blev precis uppringd av vevay och de ville ställa några frågor och som "tack" för detta så skulle de skicka en sminkbox till mig med 14 ögonskuggor ett par läppglans m.m. (jag betalar bara portot på 36 kr och inga mer köptvång)

Det jag undrar bara är nån har erfarenheter av Vevay, både av deras produkter och av dom i övrigt?

• Svar på tråden Vevay? Erfarenheter nån?
  • Karpet

Har för mig att jag fick någon liknande box någongång i början av 90-talet från dem. Inte speciellt bra kvalitet, snarare nybörjarsmink. Du vet så som det var när man precis börjat exprimentera med smink och man använder blå kajal, grön ögonskugga samt aprikos rouge.

• AmandaPitkänen

hehe, det lät ju inte bra

Jaja, 36 kr kan ja väl ha råd att "kasta i sjön", så att säga

• April Mamma

Nej...sminket från vevay är inget vidare...var "medlem" där för många år sedan och minns det som mindre bra tyvärr..

• Indianica

Om du tackar ja så kom ihåg att avbryta medlemskapet typ nästa dag. De skickar ut paket med smink och krämer var sjätte vecka annars (gjorde de i börjav av 90-talet iaf) Boxen med smink var iaf förut väldigt konstig. Typ en knallgrön ögonskugga, en knallblå osv...ingeting jag nånsin använde. Paketen man sedan fick var också väldigt konstiga. Man fick kanske en handkräm, en ögonskugga ena gången och nästa gång kanske en fotkräm och en till ögonskugga. Kasst då man kanske inte behöver en till ögonskugga just då eller har behov av ngn fotkräm. Nä, jag ogillar upplägget att prenumerara på kosmetika.

Svar på tråden Vevay? Erfarenheter nån?