• Anonym (lämnad)

Har ni blivit lämnade och sen fått tillbaka er partner?

Min man har lämnat mig och säger att han inte älskar mig så mycket som innan, finns det nån chans att han ändrar sig? Händer det?
    Jag vill nog bara höra nåns historia som har slutat lyckligt så jag kan somna inatt.. saknar honom så

• Svar på tråden Har ni blivit lämnade och sen fått tillbaka er partner?
  • frihet

ja, dom brukar i regel alltid ändra sej när dom inser värdet av det dom har kastat bort. så ja, jag tror han kommer komma tillbaka, men frågan är då om du vill ha tillbaka han då?

• Anonym (Lyckligast)
    Det finns hopp om det!!!

Jag och min kille va tillsammans i 6 år... Var ifrån varandra i 1 år, nu är vi gifta och föräldrar till världens mest underbara lilla barn! Inne på vårt 10:e år!

Lycka till, jag håller tummarna för er - dig & din man! KRAM
  • Agapi

Ja jag blev dumpad av min pojkvän (sen tre år tillbaka) i vintras. Men efter ett par månader blev de vi igen.

• Anonym (lämnad)

tack

jag är gravid i 8onde månaden så det känns som konstig tajming, han är hos son mamma nu. vi har bara varit gifta i två år

• Anonym (lämnad)

varför lämnade era män/pojkvänner er?

• Anonym

Jag har inte blivit lämnad men jag och min sambo var tidigare gifta. Vi separerade 1,5 år efter giftermålet och skilsmässan gick igenom efter ytterligare nästan ett år. Ett halvår efter skilsmässan hittade vi tillbaks till varandra och vi är nu sambor.

• Anonym (Ja, men..)

Japp, jag har blivit lämnad och blivit ihop igen. 1,5 år var vi ifrån varann men är nu tillsammans igen. Under hela tiden har vi varit bra vänner men nu har vi ett riktigt förhållande igen. MEN jag tror inte att det kommer att funka (för oss alltså) man har för svårt att släppa alla orsaker till att det blev slut från början.
    Ska också tillägga att jag flyttade ihop med min fd man ett par månader efter seperationen och det höll bara i 3 månader...

Men lycka till och sov gott, det är klart att din man kan komma på att han inte kan leva utan dej när han här fått sakna dej ett tag. Man saknar inte kossan förens båset är tomt.

• Anonym (lämnad)
    Anonym skrev 2007-10-16 23:49:04 följande:
    Jag har inte blivit lämnad men jag och min sambo var tidigare gifta. Vi separerade 1,5 år efter giftermålet och skilsmässan gick igenom efter ytterligare nästan ett år. Ett halvår efter skilsmässan hittade vi tillbaks till varandra och vi är nu sambor.
    tar det ett år att skiljas? jag tror min man har skickat in ansökningen i veckan jag skrev under fasst jag inte ville, man vill ju inte tvinga nån som inte vill ha en
  • Anonym

Min kille gjorde slut med mig för att han inte älskar mig som han borde tyckte han.
    Jag var otröstlig, han träffa nån annan och allt känndes fel sa han , han upptäckte hur himla mycket han sakna mig och ville bara tillbaks.
    Vi är lyckliga nu och det är ett drygt år sen.

Jag hoppas verkligen verkligen att det ordnar sig för er!
    Ibland vet man inte riktigt vad man har förrän man blir av med det, man får lite prspektiv på saker och inser att det man har med någon är svårt att ersätta med någon ny..för alla vanor och allt som är "hemma" tar lång tid att skapa igen.
    Förhoppningsvis vaknar han snart till sans och kommer tibax!

O om han inte gör det..så finns det ju en liten chans att du får träffa någon som älskar dig massvis! Och det är bättre än att leva med någon som inte älskar dig så mycket :(

*en tröst kram*

• Jordgubbssmak
    Anonym (lämnad) skrev 2007-10-16 23:50:22 följande:
    tar det ett år att skiljas? jag tror min man har skickat in ansökningen i veckan jag skrev under fasst jag inte ville, man vill ju inte tvinga nån som inte vill ha en
    har ni barn är det en obligatorisk betänktetid på 6 månader innan ni får skriva på det slutgiltiga papperna..
Svar på tråden Har ni blivit lämnade och sen fått tillbaka er partner?