• The Fairy

Toan svämmar över!!

Har sett lite trådar som handlar om drömtydning och blev lite nyfiken på hur drömtydarna tolkar denna dröm...

Jag drömmer titt som tätt att jag letar efter en toalett, ofta i en fuktig, mörk källare, med massa gångar. När jag väl hittar en (gärna ett trångt smutsigt bås) och jag precis ska använda den, så svämmar den över, det väller upp extremiteter. Jag känner mig ganska rädd och stressad under hela drömmen.

Vad tror ni?
    Finns det nått meddelande från det undermedvetna eller é jag bara rädd för att en offentlig toa ska svämma över när jag é där?

• Svar på tråden Toan svämmar över!!
  • Teskedsmamman

Tänk på de känslor du känner under drömmen.. och just vatten (i alla former) betyder just känslor...

Känslor under drömmen är viktigare än vad man egentligen drömmer, i det här fallet så kanske det finns känslor djupt nere som du känner är "smutsiga" som du vill bli av med eller som du är rädd/stressad över att de ska börja bubbla upp...

En högst lekmannamässig tolkning

Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • frihet

Jag skulle tolka det som att du har väldigt omedvetna liggande känslor kring ett ämne som stressar dig i livet, kärlek, jobb, stressig livssiituation?

att du kanske ska lyssna på din kropp och själ och sänka tempot lite i ditt liv och fókusera på ditt välmående, pengar, materiella saker, och perfektionism är inte allt i livet... jag skulle tyda den som att det är för mkt för dig, kanske omedvetet. Men prestationerna i livet behöver inte alltid ligga på topp. Det är okej att stressa ner ibland och bara vara.

Men en annan tydning som du har är att du har förbjudna känslor för nått i ditt liv, i form av en förändring i ditt känsloliv, som du kanske inte tillåter dig känna själv!

också amatör tydare som jag använder mig av min intution

• Tezzan

Enligt boken "drömtydning" så betyder toalettrum : du råkar i bråk med någon som arbetar för dig.
    översvämning: Misslyckade affärer.

• The Fairy

Tack för alla intressanta "tydningar"!

Kanske ska anteckna när jag drömmer den och se om det finns ngt samband med ev. livssituation vid de olika tillfällerna.

Skojigt att det går att läsa in så mycket i drömmar!

• Em00

jag tror det blir så för att hindra dig från att kissa på dig =D
    Det är inte så att du brukar vara kissnödig när du vaknar? =)

• The Fairy
    Em00 skrev 2007-10-19 06:10:07 följande:
    jag tror det blir så för att hindra dig från att kissa på dig =DDet är inte så att du brukar vara kissnödig när du vaknar? =)
    *Skrattar*
    Det har hänt, men inte varje gång!
    Fast det kanske är en poäng i det du säger!
  • enkelt

The Fairy skrev 2007-10-17 00:09:36 följande:

Har sett lite trådar som handlar om drömtydning och blev lite nyfiken på hur drömtydarna tolkar denna dröm...Jag drömmer titt som tätt att jag letar efter en toalett, ofta i en fuktig, mörk källare, med massa gångar. När jag väl hittar en (gärna ett trångt smutsigt bås) och jag precis ska använda den, så svämmar den över, det väller upp extremiteter. Jag känner mig ganska rädd och stressad under hela drömmen.Vad tror ni?Finns det nått meddelande från det undermedvetna eller é jag bara rädd för att en offentlig toa ska svämma över när jag é där?
    Det är ett tecken på att du grubblar på gamla händleser i ditt liv.
Svar på tråden Toan svämmar över!!