• Tre Barnsmorsan

Hyreslägenhet 4:a - Vad betalar ni?

Ni som bor i en 4:a, hur mycket betalar ni i månaden och hur stor är lägenheten i kvm? Berätta gärna vart ni bor.

Vi bor i Nynäshamn och har en lägenhet på 101 kvm och för den betalar vi 6365 kronor.

• Svar på tråden Hyreslägenhet 4:a - Vad betalar ni?
  • Kenzie

Vi bor i norrköping och betalar 6900 för en radhusfyra i två plan på 100 kvm.

Älskade Theodor 060329
  • faffner
    Oj vilka dyra lyor.
    Vi bor i n stor trea går endast på 4700 i månaden :)
    en fyra här kostar alltså 5200 :D Skit shyssta lägenheter.
  • Micke Geting

Oj, vilka låga hyror Ni har.
    Bor själv i en central trea i Göteborg på 79 kvm, kostar 7500:- med parkering.
    Skulle kunna tänka mig att en fyra i samma hus går på minst 1500:- till.

• WimsA

4:a 92kvm 6200 kr i månaden MED elen inräknad i hyran. Bor i Landskrona.

Perfekt
  • benetide

Bor i tvååker/varberg har en 4:a på 110´kvm betalar 6310kr exkl värme då den tillkommer med ca 2500 varannan månad & då snålar jag rejält...

• MammasJulia

Bo i helsingborg i en 4 på ca92 kvm å hyran är 5016 kommer stiga lite snart när dom ha vart här å måltom å bytt golv mm men inte så mycket

• Sealion

jag bor i helsingborg har en 4e:a på ca 92 kvm och betalar 5200:- och 5500 med garage som man måste ha här annars bli bilen stulen eller får rutorna inslagna var och varannan natt..

• Prinsen Vigo

4:a i Askim Gbg, 98 kvm.USEL skick ( vi har fått göra massor själva) ca 7700 kr inkl parkering. Längtar så tills vi flyttar om 1,5 år :)

• Holmstedt

Måste bara skriva vår hyra har ingen 4a men en stor 2a på 70kvm och vi betalar 5175 kr i Ljungby plus att det kommer bli hyreshöjning snart!

Svar på tråden Hyreslägenhet 4:a - Vad betalar ni?