Vågar inte sälja på tradera
Ja, rubriken låter säkert jättefånig men jag besväras av det verkligen...
Jag och sambon plockade ihop jättemycket saker i mars-april som vi (jag) skulle sälja på tradera så kunde vi få in semesterpengar. Det är väldigt mycket saker om jag får säga det själv och skulle nog säkert ge en hel del pengar.
Jag har fotat allt och skrivit om det men nu knasar det sej. Social fobi gör att jag verkligen bara vill hålla kontakten via mejl. Och sen är jag så himla konflikträdd och har läst om alla hemska köpare (och säljare såklart) som finns på tradera och är orolig för att råka ut för en sådan. Var man än ska sälja så kan man ju råka ut för detta och måste diskutera och dividera. Det är okej med mej sålänge det är vänligt och sansat, men det finns ju inga garantier. Och jag vet och känner ju att det är löjligt att det blivit ett SÅ STORT hinder...
Min sambo har lagt detta ansvaret på mej för han varken orkar eller hinner i sitt hektiska schema och det är jag som "hållt i allt" fram tills nu ändå.
Snart lutar det åt att jag slänger allt istället för det är trist att se alla grejjer i skåpet varje dag och vet att det är mycket pengar men att jag är så himla feg.
Finns det någon som kan lugna mej och kanske ge mej den berömda knuffen med lite positivitet?