• baby2006

Boka frukostbuffé vid internetbokning hos Ving?

Vi håller på och ska boka nästa års resa och har hittat ett trevligt hotell på Alcudia. Det står om hotellet att man kan boka till frukostbuffé mot tillägg, men när jag ska göra en internetbokning så finns det ingenstans nån ruta där man kan välja till frukostbuffé. Någon som har bokat frukostbuffé till nått hotell genom Vings onlinebokning och som kan förklara för mig vart man hittar det.. =)

Tack tack

• Svar på tråden Boka frukostbuffé vid internetbokning hos Ving?
  • vänat

Jo jag bokade min resa via nätet hos ving i juli ett hotellet i pontanegra Brasilen dit jag ska i nov. där stod också frukost buffe se sen inna man bekräfade hela bokning gick det att se att frukost buffen fanns med.

Fungerar inte ring och frånga på ving hur du ska boka via nete.

Lycka tIll!! trevlig resa när den väl ägrerum.

• JoPoAnWi

Jag har bokat halvpension(på Ving). När man bokat resan går man in på Boka tillval(och vad det nu står). Och finns det frukost el halvpension så kan man boka det där. Men det finns ju inte på alla hotell.

Vilket hotell är det du bokat på(nyfiken)?

Mamma till 4 underbara pojkar
  • baby2006

Vi ska åka til sungarden Viva tropic i Alcudia...

• JoPoAnWi

Där ska man ju kunna boka både frukost och halvpension!

Mamma till 4 underbara pojkar
  • Pyff

Jag har fattat för att när det gäller Sungarden och Sunwing hotell så bokar man liksom till det i efterhand! Piss-dåligt tycker jag, jag satt och kollade på resor i våras och blev så himla irrriterad på att jag inte kunde få se ett totalpris förrän EFTER jag bokat klart att jag sket i Ving! Man måste liksom slå igenom bokningen och sedan kan man gå in på "mina sidor" eller nåt sånt och lägga till mat, men som sagt då har man ju redan bokat........man vill ju kunna se priset INNAN!

Ving sida är helt klart sämst utav charterbolagens.............Apollo och Solresor är mycket bättre. Fritidsresor okej.......

Pyff på er!
  • baby2006

Ja jag tycker också att det är dåligt, för precis som du så vill jag veta HELA totalpriset INNAN jag bokar..
    Vi har tidigare bara rest med Fritidsresor och vi har varit kanonnöjda, så detta skulle bli första gången som vi reser med Ving då vi hittade ett hotellet som vi tror skulle passa oss..

Nåja, vi får se hur vi gör..=)

• sweetpea

Men om ni bokar och sedan går in på "mina sidor" och tycker att det blir för dyrt kan ni väl bara avboka hela resan bums? Alternativt ringa till Ving och fråga hur mycket frukosten kostar innan ni bokar.

Svar på tråden Boka frukostbuffé vid internetbokning hos Ving?