Migränanfall flera gånger om dagen!
Hej!
Tänkt dej att vakna varje morgon med att någon slår dig i huvudet med en slägga & sen har du ett stort öppet sår som pulserar hela dagen. När du tror att det börjar kännas bättre börjar släggans slagkraft slå in inuti huvudet igen & om & om IGEN!! Detta är min vardag!
Jag är nu i v. 20 & har haft huvudvärk i över en månad!
Nu efter alla undersökningar, MR, ryggmärgsvätskeprov, blodprover, ögonkontroller, ja allt möjligt har dom testat.
Nu har jag oxå börjat mista synen vid några tillfällen, det blir helt svart. Läkarna säger att detta är nån sorts svår migrän som är kopplad till graviditeten. Jag äter starka tabletter varje dag, flera gånger om dagen. Men det är ingen fara med barnet säger läkarna. Jag får inte köra bil längre, jag kan inte gå ut själv, om jag mister synen eller svimmar. Jag är helt låst inomhus & här kan jag inte göra så mycket heller förutom att ligga stilla & vila!!
Vad jag ville med detta inlägg var bara att säga: Fy fan vad jag mår kast & har tråkigt! Detta är inget kul, jag önskar mig själv en smärtfri dag. Ingen som går igenom det samma?